Teddien Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 som tror hver kveld at noe er på gang. Veldig vonde kynnere med jevne mellomrom også gir det seg sånn midt på natten en gang, når man er skikkelig trett. Dette er fjerde natten jeg opplever det samme... Er det dette som er maserier?
Skruttan Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Tror jeg hade noe liknende i natt aldrig haft det førr og vet ikke vad det var. Jeg hade håpet på att noe var på gang men så gav det seg. Vondt i korsryggen så gick det mot magen og ned mot bekkenet... Var det sånn du hade?
Teddien Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2007 Ja, men skikkelige sammentrekninger i magen, med 6 til 8 minutters mellomrom. Sånn at jeg må puste meg igjennom det, jeg blir jo super forventningsfull men så blir det bare borte... Har du født før?
varg veum Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 ja akkurat det samme her....sitter å tar tiden og fører opp å tenker gang på gang at nOOOOO er det min tur.... men nei... lurer på kor lenge eg må gå over denne gangen...
Teddien Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2007 Å sakkars deg.. jeg er heldigvis ikke på overtid. da hadde jeg blitt virkelig frustrert av dette. Det føles som å bli ertet med noe man har skikkelig lyst på, men ikke kan få. Er det noe man kan gjøre når det står på for at det skal bli fart på sakene?
Skruttan Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Dette er vår første så jeg vet ikke hur det ska kjennes eller vad jeg kan forvente. Men vi får håpas på att det snart blir vår tur. Har 21 dager igjen men kan godt få henne ut nå :-)
Tredjepåplass Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 Hadde det samme i en uke før min nummer en ble født. Stod opp mange dager og gjorde meg klar for å dra på klinikken, men så gav det seg igjen... Varte i akkurat en uke. En dag gav det seg ikke Lykke til!
Teddien Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. juli 2007 Jeg håper det snart ikke gir seg. Hadde det hatt noen effekt på åpning eller modning når det først kom i gang. Hadde du en lang fødsel? Jeg brukte 36 timer forrige gang og håper at dette skal utgjøre noe av jobben så jeg slipper et sånt maraton igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå