Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Kan hodepine, kvalme og svimmelhet være tegn på svangerskapsforgiftning? Eller er det bare modning det også? Har hatt det sånn litt av og på i flere uker nå og begynner å bli litt bekymra... Noen som vet??
MathildeC Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Det kan vaere tegn ja. Sammen med f.eks mye vann i kroppen. Men man kan ogsaa ha svangerskapsforgiftning uten aa kjenne disse symptomene noe saerlig. Det staar at man skal ta kontakt med vedvarende/sterk hodepine, synsforstyrrelser, mye vann.. Selv har jeg det som deg, dvs vet jo ikke helt hvordan du har det men jeg har bare litt hodepine (ikke kraftig), litt kvalm, litt svimmel... maa innroemme at jeg ikke har tenkt aa ta kontakt men skal til jordmor i morgen tidlig uansett da.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Vann har jeg ikke merka noe av men får jo synsforstyrrelser når jeg er svimmel. Masse sorte prikker og hvite flekker som hopper rundt omkring... Og så har jeg veldig mye vondt i magen også. Står det at men skal ta kontakt når man har alle symptomene du nevnte eller en og en? Skal ikke på kontroll før om en uke. Vet ikke om jeg har så lyst å¨gå en uke til å være bekymra, men jeg hater å ringe fødeavd uten skikkelig grunn. Tusen takk for svar!
MathildeC Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Jeg er ogsaa litt svimmel men har ikke synsforstyrrelser synes jeg. Saa hvis du har det synes jeg kanskje du skulle ringe foedeavdelingen og beskrive symptomene dine. Eller dra inn til legen din (uten time, han tar deg vel inn uansett, tar vel bare noen minutter aa sjekke?) og sjekk urin, blodtrykk etc. Haaper alt er fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå