saratussen Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Gratulerer så mye..... mener å huske du har hatt en liten blødning.. hvordan var denne, å hva var det mon tro?? jeg har vel godt snart to mnd over, men har hatt en bitteliten blødning.... kan ikke skjønne at det var mens.. blødde tilsammen 1 tampong på 2 dager...får ta en test denne uka,men er så dritt lei de negative testene.. KOS deg med spiren!!!!
MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 takk:-) blødde vel i underkant av 3Tamponger pÅ 5dager. og har ikke vært noe siden fredagen. hadde ikm 25-29 men om jeg hadde fått tr 25 så hadde syklusen min hoppet fra 32 til 28dager. og når jeg først får tr så blør jeg en god mer på 1dag alene enn jeg gjorde på 5dager. håper det sitter en spire hos deg og:-) lykke til
energica Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 hie, ville bare svare her jeg å... Forrige mens, som var for 4 uker siden, blødde jeg kunn i 1 dag, det har ALDRI skjedd meg før,pleier å blø i 4-5 dager, trodde da kanskje jeg kunne være gravid, siden jeg også har hatt vondt i korsryggen og mens murringer i 14 dager, men ville vente til neste syklus, som er i dag... Tanta kom den, nå på lørdag, tre dager før.. Pleier å ha 32 dagers syklus... Aldri blitt så lurt før, var nesten 95 % sikker, siden jeg har hatt noen graviditeter før..hmm
MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 har brukt babycomp også og den måler jo kroppstempen. og den har bekreftet graviditet.
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Har du fått positiv graviditetstest da? Eller er det bare babycomå`en som har bekreftet det?
MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 kun babycompen hittil. men er jo bare 3dager over ikm. og vet at det kan ta uker for enkelte å få positiv test
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 Har du testet da??? Jeg hadde nok testet masse dersom comp`en mistenkte graviditet
MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 har testa masse siden jeg hadde ikm 25-29. får pakke fra kjæresten min idag fra billige tester med 20teststrimler:-)
MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 takk:-) skal også til legen neste uke å få tatt blodprøve å sånt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå