Meg og gutten min Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 min andre dag at jeg våkner med kraftig hodepine og menssmerter. føles ut som mensen skal komme. fikk to svakt positive eggløsningstester i dag. var ikke vanskelig og se to streker. skal snart kjøpe meg gr.test. ikm i morgen eller onsdag.. hva tror dere?
Dizzie_mortil3 Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Kan godt hende dine drømmer har gått i oppfyllelse! Lykke til med gravitester! Jeg har forøvrig også IKM på tirsdag eller senest onsdag. Blir spennende...
Meg og gutten min Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2007 da har det skjedd på første forsøk:) håper virkelig det. løper på do hvert 5 min for å se om mensen har kommet. har aldri hatt så sterke menssmerter så lenge før den egentlig skal komme. dette er jo skikkelig spennende. men er litt redd jeg driver og lurer meg selv litt.. hehe. masse lykke til til deg også
lioness* Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Hei, Mener virkelig ikke å være kjip her, men ikke legg for mye i svakt positive el.-tester. De måler både HCG og LH. LH har man ekstra mye av ved el, men også i mindre grad gjennom hele syklusen. En el-test vil derfor ofte slå ut svakt positiv uansett (har opplevd det selv, fått klare streker som allikevel ikke er like sterke som kontrollstreken rett før IKM, og tanta har kommet rett etterpå). Men det betyr jo ikke at det ikke har skjedd noe. Menssmerter og hodepine kan jo være gode tegn. Lykke til med testinga
Meg og gutten min Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2007 skjønner:) har tenkt tanken masse selv. og jeg for min del klarer nok LETT og lure meg selv med noen symptomer. så jeg går nok utifra at den hersens tante dukker opp i løpet av dagen.
mamma til twins Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Da jeg ble gravid første gang hadde jeg også magesmerter i flere dager(som kunne minne om begynnende mensen). Men mensen kom altså ikke... Alt er mulig. Uansett, lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå