Dizzie_mortil3 Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Jeg fungerer rett og slett ikke i dagene før IKM...tankene er helt andre steder enn de burde være og jeg gjør ingenting på jobb...Sitter bare og stirrer på FF kurven min, kjenner etter symptomer på det ene eller det andre, flyr på toalettet og sjekker og angrer på at jeg ikke testet i morges. Men samtidig, negative tester 2 dager før IKM er jo bare sååå foruroligende. Jeg prøver å tro at jeg ikke er gravid for at skuffelsen skal bli mindre når jeg tester negativt eller tanta kommer, men jeg er helt ute av balanse. Hadde jeg enda hatt ferie og kunne gjort noe morsomt for å få tankene vekk fra dette emnet, men det er ikke før om 2 uker. Hva gjør dere for å komme dere gjennom de siste dagene før IKM? For meg er det bare de siste få dagene som driver meg til vanvidd, resten av dagene etter EL er jeg helt normal. (tror jeg..
Smellkyss Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Dette er vår 1pp så har ikke gått og ventet så lenge, men det ligger latent i bakhodet altså. Har masse menssmerter men det kan like godt være TR. Har IKM på torsdag men testet i går fordi hadde vel egentlig IKM på søndag, TR har hoppet litt frem og tilbake. Tenker på de som har prøvd kjempelenge, imponerende å fortsette måned etter måned! Men hva annet kan man gjøre enn å vente, gruble og fly på do? Vaske litt kanskje, gjøre ferdig album, rydde i klesskap o.l. Lykke til!!
Dizzie_mortil3 Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2007 Hjemme går det helt greit, har en datter på 2,5 år som holder meg i ånde, og når hun sover har jeg nok av andre ting å gjøre...men på jobb!?? ehehe, er i feriemodus også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå