♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 hvordan ser menyen ut for en dag?
og der kom svingen gitt.. Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 frukost: musli og juice lunsj: kyllingsalat mellommåltid vannmelon middag: grilla laks med salat klokka 20.00 sprikker eg og spiser 200g firkløver, en skål chips med dip og noen sure sokker....
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Vel går ikke så bra her i gården. Men er nok helst det snopet jeg gytter i meg. Jeg spiser rimelig sunt: Går mye i rugsprø m/gulost el. brunost Skummet melk Prøver å ikke spise etter kl 20 Iallfall ikke så mye karbohydrater Spiser vanlig middag, mindre saus osv. Kjøpt speltbrødet til Inger. Det er kjempe godt. Lykke til. Skal du mye ned? Jeg vil ned 3-4 kg. Og egentlig helst før jeg blir gravid igjen.
somm@r Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Jeg er ferdig nå da. Gikk ned fra 92 kg(rett eter fødsel) til 72 og har en pause i sommer før jeg tar de 7 siste kiloene. jeg varierte mye, her er litt av det jeg spiste. Frokost: 2 skiver med noe magert pålegg, ikke smør. Lettmelk og en frukt og valgfrie grønnsaker Ellers spiste jeg kornblanding med melk oog et glass med 100% juice. Lunsj; den delte jeg opp i to deler. En skive til hvert måltid, eller skive og salat. Alltid magert pålegg. En skive kan byttes ut med 2 kbekkebrød. Middag. Spiser alltid samme middag som familien, men bruker rikelig med grønnsaker. Sparer på fettet. Kvelds; som lunsj Mellommåltid; Hadde alltid en skål med vann og oppkuttta grønnsaker. Disse spiste jeg av når jeg ble sugen på noe. Spiste også en del frukt. Trener en del, til tross for at jeg har tre barn, fraværende mann og jobber selv om jeg er i permisjon. Går ca 15000 skritt til dagen. Jeg fikk mye energi av å spise slik, fortsetter på den sunne vei ennå. Tok av 0,7 kilo i uka i gjennomsnitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå