Duracellgirl*prøver* Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Jeg har vært mye plaget med det før jeg fikk barn.. så jeg vet akkurat hvordan smerten kjennes ut. idag når jeg gikk fra frokostbordet fikk jeg den smerten i venstre side.. og det vedvarer.. gir seg liksom ikke.. au:( Har jeg plutselig fått cyste nå da tro.. herlig å gå med den de siste ukene til termin da. Eller kan det være noe annet som gjør at jeg får den samme smerten?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 hvis der er sånne pco cyster så er det umulig å få nye av under svangerskap....de kommer av ufullstendige eggløsninger.....og det har man jo ikke når man er gravid..... andre typer cyster er sikkert mulig å få...
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Jeg har cyster på eggstokkene. Trodde jeg kom til å gå glipp av sjangsen til å bli mamma pga det. Men nå sitter jeg her da;) Men jeg har ikke fått vondt av de før.. Men forskjellige mennesker har forskjellige cyster.. Hvis det er samme smerten som du hadde før,så er det sikkert det vettu. Håper det går over sånn at du slipper og gå rundt med det helt til termin..
Duracellgirl*prøver* Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2007 Gyn sa at det var vanncyster jeg hadde.. men har ikke hatt noen siden jeg ble gravid med førstemann. Gyn tror at det var pga cystene at jeg har slitt for å bli gravid.. Håper virkelig at om det er cyste så kan den jammen meg sprekke så jeg blir ferdig med den... smerten er ihvertfall vond.. grr... liker ikke sånnt. hehe.
gravid me nr 8 :-) Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 heisann..jeg har også cyster på eggstokkene å d har jeg enda...overlegen på sykehuset sa st di fleste hadde d på eggstokkene under svangerskapet,d va et hormon i di som var me på å holde oppe svangerskapet visst..noe jeg aldri har visst da å d var helt ufarlig...
Duracellgirl*prøver* Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2007 Ja jeg vet at de er ufarlige.. bare sinnsykt vondt.. men har gitt seg nå så spørs om jeg var heldig at den sprakk:) juhuuu.
Ei stor og ei lita:) Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 Eg har hatt cyster på egstokkane både før og etter forrige graviditet. Men ikkje under graviditeten. Ca et år etter at lisjepia var født hadde eg ei cyste som sprakk. Fy faen also!!!!!! var på shopping, og hugsar ikkje korleis eg kom meg heim. Det var veldig vondt, og minnte meg sterkt om då eg låg å fødde et år tidlegare. Kan det vere begyndelsen på ein fødsel trur du? (Det som du kjende?) Ein kjenner så mykje rart i mageområdet desse dagar
Duracellgirl*prøver* Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. juli 2007 Heheja man biter seg i merke alt mulig.. men nei jeg tror ikke det.. spørs om det var en liten cyste som sprakk. smertene ga seg etter en stund så Håper at fødselen enter noen uker til jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå