Gjest Sekretøsa Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Ja, nå er jeg mektig irritert! Jeg har hele tiden henta OG levert snuppa hos far, uansett hvor hun var, eller hvor hun skulle. Denne uka skal hun ha ferie, så jeg henta henne hos far kl 8. Jeg har henta uansett når det har vært stengt i bhg osv, og levert til far når det har vært stengt. Han har henta henne EN gang, en eneste gang!!! Så nå til mandag skal ho visst i barnehagen igjen (jeg trodde de skulle ha ferie), men jeg sa at jeg enten fikk levere på søndagskvelden, eller mandagsettermiddag (igjen jeg som frivillig går med på og ta meg av all transport). Så får jeg først beskjed om at jeg får gjøre som jeg vil, og så MÅ jeg levere i bhg, så kan jeg levere på søndag, så kan jeg gjøre sånn, og så sånn, og så passer ikke det likevel.. bla bla bla. Uansett, så sender han nå masse mld med at jeg får bare gjøre som jeg vil, så får jeg se hva som skjer, og at jeg en dag får oppleve at jeg må ta ansvar for det jeg gjør... MASSE trusler og drit! OG det verste av alt er at JEG må finne meg i all slags dritt fra far, uansett! Alle som sier at jeg bare må bite tenna sammen og tåle det han kommer med, har åpenbart IKKE vært borti han her!!!!!
St.Sunniva Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Ja, lagre meldingene....da har du iallefall bevis på at han truer, er frekk i kjeften eller andre ting. Regner med at du vet at det er barnefar som skal hente/bringe de dagene han skal ha barnet. Far til mitt barn sa en gang det samme, og da ville jeg bare bringe det på det rene med en gang at det er han som må stå for henting/bringing (om ikke jeg allikevel skal den veien eller lignende). Når han spør om å få ha barnet, men så kommer det i en bisetning med spørsmål om jeg kunne kjøre henne til han....da sa jeg bare at bilsetet kunne flyttes over i bilen hans jeg.
RajaPia Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Ja lagre meldingene . Det har jeg gjort de gangene det renner over av ubehagelige meldinger fra far. Har også lagret de jeg sendte i retur , da jeg desverre ikke alltid klarer å holde kjeft , så jeg svarer igjen. )
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Ja, jeg sparer på alt, men "problemet" er jo at det ikke er noen som spør om og få se de, så hva skal man da ta vare på de for? Ingen dommer eller advokat spør meg om noe som helst, de lar han bare spy ut galle (som til nå har fungert sånn at jeg har fått hovedomsorgen, så kanskje like greit og ti still) men noen ganger klarer jeg ikke og ta imot alt som kommer fra han uten og slenge ut av meg noe dritt selv.. tror ikke mennesket er skapt sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå