Gjest Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 At jeg var gravid igjen! Jeg såg tyydelig plusset på ClearBlue´en på legekontoret .... Off! Hva drømte dere i natt og hva tror dere at min drøm betyr?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Mareritt? Jeg ville heller blitt skuffa når jeg våknet uten magen jeg
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Hæ? Den skjønte jeg ikke Det som var dumt var visst jeg var gravid for det syns jeg er for tidlig i og med at jenta bare er 8 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå