Gå til innhold

Bil til 5? Kanksje noen som har noen anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen tips eller anbefalinger om bil som passer når man blir 5? Vi prøver på barn nr. 3 nå, og får vi det til, må vi nok bytte bil etterhvert. Har ikke råd til noen ny og flott bil, det får nok bli en bruktbil. Vi kjører driftsikkert i dag, med hver vår Toyota, Carina og Corolla. Veldig fornøyd med dette, men blir for trangt med 3 barneseter bak i bilene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VW Touran eller Sharan er det jo god plass i, men de er jo dyre...

Ellers finnes det flere fine japanske/østeuropeiske varianter mener jeg, men jeg er så dårlig på bilnavn av jeg husker ikke hva alt heter...

Skrevet

VW multivan kjører jeg og synes det er en topp bil, har selv 3 barn og i den bilen er det 4 kaptein stoler og en 3 seters sofa helt bak. topp bil.

Skrevet

vi kjører en audi A6 og er kjempe fornøyde med den plassen. bilen er jo enorm. hvis dere går ned litt i årstall så er de ikke så dyre. vi har 98 mod.

Skrevet

Har hatt VW Touran og har A6, og ville nok ikke valgt noen av disse hvis dere har 3 barneseter. Touranen har veldig lite baggasjeplass(fikk plass til barnevogna, men da var det så godt som fullt også), men bilsetet til snuppa sto perfekt (hts izi kid, kun bakover). A6 har noe større baggasjeplass, men der står setet hennes dårligere.

Har også hatt bmw 325 tdi stv og a4 tidligere, disse er mye mindre enn både a6 og touranen så disse ville jeg heller ikke gått for.

Selv skal vi ha VW sharan nå, Ford Galaxy eller seat Alhambra, Disse 3 bilene er de samme med med forskjellig produsent. De gikk sammen for å lage denne bilen. Så de er like store, men har forksjellig utstyr.

Skrevet

Synes titten på hjørnet har kommet med gode anbefalinger, men vil komme med en til!

Prøv Ford S-max også! Den er det veldig god plass i, og den har et tøffere utseende enn de tre titten anbefalte. Dessuten får du veldig sikker og god bil; skikkelig mye bil for en grei pris!

Skrevet

Audi A6. Vi har i helga passa tantebarna mine. Og vi putta 3 barneseter og barnevogn inn i bilen. Null problem. Til og med hunden vår fikk plass på gulvet mellom fram og baksetet.

Skrevet

Tusen takk for svar. Det blir vel til syvende og sist samboeren min som får det siste ordet ang bil sikkert. Men det er kjekt for meg å ha noen forslag å komme med, ut fra andres erfaringer. Har lite peiling på biler og bilmerker (c;

Skrevet

Hei. Vi skal av og prøvekjøre en ny Touran i dag, men er jo negativt at det er så lite bagasje plass da. Vi er også avhengig av tre barneseter.

Det er mannen min som vil ha denne bilen og jeg er fornøyd bare vi får en ny bil :-D

Det er jo også forskjell på hvor mye en drar på langturer. Hvor stor bagasjerom en trenger. Touranen er mindre enn andre 7 seter, det gir jo en følelse av å kjøre en personbil.

Men uansett, mine kriterier er at det er plass til tre barneseter :-D

Gleder meg til å prøve den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...