Gå til innhold

PSM-jenter... uke 2 er igang :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg er faktisk ganske fornøyd! Legger inn oppdatering på vekt og mål på bloggen min nå :)

Videoannonse
Annonse
Gjest otilie79;)
Skrevet

Hvordan gjør vi som ikke har egen blogg det da? Sender vi mail til Pølsa?

Skrevet

så flink du er!! Har gått OPP jeg... tror ikke jeg vil oppdatere noe... ;OP he,he

Skrevet

Har lagt ut mine mål på siden min, gått ned 2 kg!!! JIPPI!!! Men lurer som Otilie over her, skal vi sende mail til Pølsa, eller hvordan gjør vi dette?

Kjedelig det var Anetten... Får starte på ny denne uka da!=)

Hvordan har det gått med dere andre??

Skrevet

Heisann! Jeg veier det samme, så ser ikke noen spes framgang sånn sett her, enda. Men jeg merket at sist joggetur gikk lettere enn før :) Det tok lengre tid før jeg ble sliten. Og mannen min kommenterte for et par dager siden at han syntes lårene mine var blitt så stram og fin! :) Den kommentaren likte jeg ;) Synes jeg ser det selv også, faktisk, at de er blitt mindre.. synd jeg ikke målte før vi begynte! må vel få gjort det snart da.

Ellers satser jeg på å fortsette sånn, jeg er bra motivert nå, selv om jeg er forberedt på en liten pause et par uker siden vi reiser på ferie om 2 dager. Vet ikke om jeg klarer å være så streng med meg selv da, det er jo tross alt årets ferie :) Men, det er mulig jeg klarer meg bra også! Vi får se :)

Skrevet

Oi jeg glemte å veie meg i morres.

Skal lete frem målebånd og veie og måle strategiske plasser i morra da.

Skrevet

Noen som vet om jeg kan ta krom (for å dempe søtsuget) mens jeg ammer? Spurte på apoteket og de hadde ikke peiling. Det er heller ikke noe pakningsvedlegg med kromtablettene jeg kjøpte - og det står ingenting om amming på pakken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...