Gå til innhold

Dere som har opplevd keisersnitt før...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var såret deres i ettertid? Det e snart 2 uker siden mitt keisersnitt, og på venstre side av såret e det en hard klump:\ Det gjør ikke vondt eller noe, men da eg var oppe for å fjerne agraffaene (stiftene) så kommenterete pleieren at det så litt rødt og hissig ut...

Har dereopplevd dette? I så fall...gikk det over av seg selv eller måtte dere åpne opp igjen såret eller gå på antibiotika osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ER nesten 3,5 år siden jeg hadde ks nå, men kan ikke huske å hatt noen klumper ved såret eller noe..

Men jeg har fortsatt ikke følelse rundt der hvor arret er jeg da..vet ikke hvor normalt det er heller!

Skrevet

Akkurat det e visst veldig nrmalt i følge de på KK, og min tante...som også har hatt keisersnitt og har jobbet der oppe.. Hun s adet kan gå mange år før følelsen kom tilbake:P Har ikke følelse der eg heller...skikkelig ekkelt..:\

Skrevet

3.5 år siden jeg hadde keisersnitt...hadde ikke noe av det du beskriver...mitt har vert veldig fint,nå vises det snart ikke..de har vert veeeldig flinke=)Eneste de hva flinke til der borte=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...