Gå til innhold

*Inspirert* Hvor mye har DU på konto?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg vel omtrent 6000 kr...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 40.000 - feriepenger, vøttu ;o)

Skrevet

hehe ca 500 men får lønning til onsdag er alltid tomt her når det kommer påfyll....

Skrevet

42.702 kr Veeldig fornøyd..

Skrevet

Akkurat nå er det 2400, men mye mer på sparekonto da =)

Skrevet

tilsammen hadde vi ca 12000(måtte sjekke) og ingen regninger bare masse shopping :) får lønningen igjen om 14 dager..

Skrevet

155302,-

Vi bruker min konto kun til mat og annen handel, så det vokser og vokser. I tillegg har jeg 199000 på BSU, dette skal bruker i kjelleren. Mannen min har ikke mye da, pengene der går til faste regninger og sånn.

Lider ingen nød for øyeblikket, men så jobbber vi for det også.

Skrevet

23 000,-.............

Også har jeg ikke fått lønn fra jobben min på 2 mnd'er!!!!!!!! Grrrrrrrrrr.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Trodde bare man kunne spare 100.000 på BSU(pluss at de renter seg,men trodde ikke det kunne bli mer en 140.000 ca da),jeg har rett over 90.000 på kontoen pluss ca 58.000 på BSU.

Skrevet

Spurt mannen min og vi hadde visst en konto hver, med tilsammen 199000. De har stått så lenge at jeg ikke har kontroll på de lenger. I stedet for å bruke dem når vi bygget hus, sparte vi dem for senere bruk.

Skrevet

14198 kroner..hehe.. skal på ferie på torsdag da.. så det jeg har på min konto er brukspenger i ferien... ellers har jeg satt av 20000 av ferepenger og skattepenger som vi helst ikke skal ta av :P (samboeren min har seff. også penger på konto da :))

Skrevet

Hjelpe meg så mye penger dere har da!

Jeg har 0.- på konto akkurat nå..

Men venter 12- 13 000 ilopet av de neste 10 dagene....

Skrevet

har 38 000 på den ene å 900 på den andre. sambo har 6000 på den ene å 3000 på den andre. alt av regninger er betalt å lønna kommer om 10 dager:)

er bare lærling jeg da så lønna mi er på hele 5000 kr i mnd.

Skrevet

Har så vi klarer oss godt =0) jobber masse nå så jeg får beløpet endel opp før perm igjen =0)

Skrevet

hæla i taket her...1,34 har jeg....

men har satt over alt på mannen sin konto, da det er det kortet vi bruker....han har vel bortimot ca 30000 tror jeg...

Skrevet

Har så jeg klarer meg, å vell så det:) Har de på sparekonto så det blir som å ikke å ha dem, sånn til det daglige.

Skrevet

Har ca 330000 igjen, skal pusse opp bad, kjøpe nytt kjøleskap, komfyr og oppvaskmaskin. Men har jo litt igjen likevel da :)

Skrevet

jeg har 5000 på min konto, så har vi vel 50000 på en felles konto og sambo har vel ca 10000 på sin og guttungen på 3 nærmer seg 20000 så vi klarer oss

Skrevet

Hele 1125 kr.....

Skrevet

Ikke en dritt! Måtte betale verkstedregning på bilen på lørdag... 9000 :(

Skrevet

alle har så mye penger...men må bare få sagt,her er alt av regninger betalt, for en mnd fremover...

og venter inn en del penger, så vi klarer oss godt vi også..

( skrev lengre opp hva vi hadde )

Skrevet

minus 2000 på brukskonto

bsu... vet ikke, ca 10000? sikkert mindre, lenge siden jeg har sjekka

sparekonto ca 65000

mannen har ca 17000

skal overføre peng på brukskontoen min snart, så den ikke står i minus og renter seg!

Skrevet

10 kr og 50 øre... Jippi,det er sommer..Jeg får være sammen med kjærestn min og sønnen min og vi alle er friske og raske..Så da gjør det ikke så mye at det bare står 10 kr på konto..Thihii..Men sambo har vell litt penger til mat..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...