Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som har det? Leser om de som kjenner spark ofte og harde spark, nesten så man synes det er ubehagelig med all sparking, men hos meg kan det gå en hel dag uten at jeg merker noe...kanskje ett spark hvis jeg sitter forrover. Aldri vært bortkjemt med masse spark, men trodde kanskje at nå som jeg er i uke 34, ville det være så trangt for han at sparkene ville bli kraftigere... Begynner å få tanker om at han er svak, hjerneskader osv. Blir litt små sprø :-( Var på UL for 3 uker siden og alt var bra, sjekket hjertelyd forrige uke og den var bra. Noen som har det som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia...jeg har vist en morkake som ligger for langt fremme...men jeg kjenner sparkene hele tiden...kansje stygt å si det men det er ikke idieelt det heller skal jeg si deg...men i uke 34 burde du kjenne sparkene godt skulle en tro..........hmm...kansje du skulle tatt deg en tur til lege..

alt er nok bra,jeg og har mange vonde tanker om det kan feile babyen noe.....det er ikke enkelt ¨være gravid selv om dette er den 2...det er så mange tanker rundt alt.

Skrevet

Med førstemann kan jeg ikke huske at jeg kjente noen spark. Hadde da morkaka forran på magen, og slo meg vel til ro med at det tok av endel av sparka. Da dattera ble født var det så mye armer og bein som vifta hit og dit som førte til at vi ikke fikk pakket helseteppet rundt henne... Denne gangen har jeg også morkaka forran på magen, men jeg kjenner masse spark. Kan ikke forstå at jeg ikke kjente noe forrige gang.... Det jeg skal frem til er at det ikke er nødvendigvis noen grunn til bekymring.

Skrevet

Er i uke 39 med morkaka festet foran slik at spark dempes. Kjente veldig lite spark/liv fram til uke 35, deretter har det blitt mer men allitd på samme sted (langt opp på den ene siden).

I uke 33 var jeg nokså bekymret og gikk til (privat) UL for å sjekke. Da kunne jeg se at han sparka og beveget seg inni magen samtidig som jeg ikke kjente noe som helst. DET var veldig beroligende :)

Som hun over meg skrev; store variasjoner mellom babisene mht bevegelse/spark UTEN at det er noe galt. Men er du veldig bekymret, si i fra til legen din/sykehuset du skal føde på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...