Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Er det populært for en på 2,5 år? Eller beregnet for litt større barn? aldri vært der.
stabilo Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Vi var i legoland med min eldste når han var 3 år. Han storkoste seg i allefall... Men nå dro vi før ferierushet da, slik at det var lite/ingen kø osv. Det er et eget område for de minste der som er helt supert.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 De små koser seg i legoland. Det er gratis inngang før de er tre år tror jeg. Men det store utbyttet kommer først når de blir 5-8 vil jeg mene.
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Vi har vært flere ganger i legoland, helt fra barna har vært rundt to år, og de har syntes det har vært stor stas! Veldig gøy å se på de bygde husene og figurene og de har en god del aktiviteter som passer for så små også. Kos dere på tur, vi skal dit i år også vi. :-)
4-søte-små Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Vi var der i fjor med vår gutt som da var nesten 2,5 år, og vi syntes ikke han hadde noe utbytte av det... hadde kanskje vært annerledes hvis det var utenom sesongen, for det var mye folk, varmt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå