Serial mom Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Hei frøkna,ser det har gått dramatisk for seg i helga:-( Trodde ikke det skulle utarte SÅ mye,detta er jo helt søkt! Er jo aldri på nett på kveldene,så fikk ikke med meg detta før nå,jeg. Da har du ikke fått melding fra meg heller da,siden du får nytt nr. Fysj,så jævlig følelse du må gå rundt med nå:-( Du vet hvor jeg holder til,om du vil søke tilflukt ute på bygda,har stor hage til Doffen her!(min hund har enda ikke kommet ned,så Doffen blir ikke spist...) Trist å lese om pappaen din,du fortjener bedre enn som så,vennen. *STOOOOOOR KLEM*
doffine Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 jeg er sjelven skal jeg love deg... er så ille at jeg tar beroligende... sov til nå faktisk. skal kle på meg og dra på politistasjonen....
Serial mom Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2007 Huff,det skjønner jeg godt! Flott at du har fått sove skikkelig da,det trengtes nok! Sifra om du trenger hjelp med noe da! Lykke til på stasjonen,krysser fingrene for at det ordner seg så du kan føle deg trygg!
doffine Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 politiet ble utsatt et par timer, skal først til legen.. jeg har ikke noe mer beroligende piller igjen.. er godt å ha privatlege, for fikk time halv ett. Og jeg ringte nå. Jeg har ikke vært så redd noengang som jeg er nå.. Har diare, kaster opp, skjelver og redselen.. Gråter over ingenting.. Så ting skulle vært bedre syns jeg. Jeg skal har ikke snakka med netcom enda, tenkte vente til politiet har fått anmeldelsen, og kansje jeg slipper å bruke unødige penger på å betale for hemmelig nummer når jeg har en anmeldelse.
Serial mom Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2007 Så flott at du fikk time så raskt da. Kroppen får virkelig kjørt seg når man blir så redd og nervøs,og i tillegg sprakk jo den cysta di nylig,så ble nok ekstra ille med detta på toppen av det hele. Håper du får en,uff hva heter det på norsk igjen da,tro.... en sånn greie om at de folka må holde seg på så så lang avstand ifra deg og de andre involverte. Æsj,husker ikke navnet.
doffine Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Aleris vetu:-)) Gode snille legen min... Jeg skal be om å få sånn retts sak, så han skal holde seg så så mange meter unna... men det skal litt til for å få det, og jeg tror neppe jeg får det. Jeg skal hvertfall si til purken at jeg må ha piller for å klare hverdagen.. og at ræva renner og jeg kaster opp av nerver. Blir godt med å få nytt nr hvertfall...da kan jeg ha telefon uten å være redd...
Serial mom Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2007 Aleris ruler! :-) Jo,mulig det skal noe til,men hvor ille skal du egentlig måtte ha det før de orker gjøre noe drastisk! Kan ikke vente til noen har prøvd å drepe deg heller,er jo nok av eksempler på at retten har venta litt for lenge med ting.... Dere har ikke ferie snart da,og kan reise vekk ei stund for å slappe av og bare kose dere,uten å måtte kikke dere over skuldra?
Lykkeliten og jeg Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Hei Doffine. Måtte bare si en ting jeg. For noen år siden så hadde jeg en kar som forfulgte meg og sendte masse stygge meldinger etc. En del av de meldingene var sånn truende. Han fikk besøksforbud og dersom han ville ta kontakt en gang, ville han få en saftig bot. Tok han kontakt en gang til, åkte han rett inn.. Så det er gode muligheter for at du kan få sånn forbud, selv om de ikke fysisk sett har gjort deg noe. Jeg fikk meg også hemmelig nr til slutt, men slapp å betale ekstra for det når det var en så god grunn, så vil tro at du vil slippe det og. Håper det ordner seg for deg, du fortjener virkelig ikke dette =/ *Trøsteklem*
Lykkeliten og jeg Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 Og funker ikke det, kan du få låne Odin litt da vettu ;o) Da holder de seg unna ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå