Gå til innhold

erfaring med BabyWatcher?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe en BabyWatcher, for å kunne følge med på hjertelyd når jeg vil :-)

Lurer på om noen har erfaring med dette?

Er de lette å bruke, eller kan det være vanskelig å høre noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vant faktisk en her inne på Bim sist jeg var gravid. Fikk den ikke før jeg var nesten ved termin så den ble ikke så mye brukt akkurat. Solgte den rett etterpå..

 

Den er veldig lett å finne hjertelyden med - jeg fant den uten problemer på meg selv i allefall. Ulempen er jo at man kan bli hekta..he he.. og hvis man er urolig fra før, også finner man plutselig ikke hjertelyden, så hadde i allefall jeg blitt kjempekjempe nervøs.

Jordmora mi var forresten ikke begeistra for Babywatcher. Ho begrunna det med at det var lite forskning på dette osv.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...