Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble oppringt fra jobben nå, jeg har hatt arbeidshelg i helga, og de vaktene hvor jeg var hjemme hadde jeg bakvakt. Dvs at om de ringer fra jobben må jeg ta telefonen å svare på evt spm eller dra ned på jobb. Vel, de ringte en gang på lørdags formiddag og da stod jeg i kafekø og hørte ikke tlf. Sjekket den rett etterpå å så at de hadde ringt. Ringte opp igjen, men ingen tok tlf. Ringte maaaaange ganger, men ingen svar å få. Hørte ikke noe mer, så da regnet jeg med at alt var ok.

Kom på ettermiddagsvakt på lørdag og ble spurt om hvorfor jeg ikke hadde tatt tlf, og forklarte dette, og det var greit. Var ingen krise som hadde skjedd, uansett så skal de ringe 113 hvis det er veldig akutt.

Nå ringe sjefen min å sier at det var noen veldig fortvilte ansatte som hadde klaget på meg, de hadde ringt flere ganger uten å få svar!! EN gang, og de tok ikke tlf etterpå engang! Blir så sint!!! Dessuten var det jo ingen krise som hadde skjedd, så hva de er fortvilte for må gudene vite! Typisk kvinnfolkarbeidsplass, blir så suuuuuur!!!!! Selvfølgelig var det dumt at jeg ikke tok telefonen, men jeg kunne like godt ha vært på do, og da tar man jo heller ikke telefonen....Å dette kom fra folk som ikke vet at lavt blodsukker kan være farlig hos folk med diabetes! Hva gir du meg!!? Ååååå.....blir så lei!

Godt å få det ut! ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke vise sjefen din mob? Der har du vet tidspunkt for når du ble oppringt?

Skrevet

Joda, det kan jeg, men hun trodde jo på min forklaring. Sa at det er jo alltid to sider av en sak og sånn. Men det irriterer meg at de som hadde ringt kommer med usanne påstander, og liksom skulle være så fortvilet. Når jeg kom på jobb lå det pasienter å badet i sin egen urin, var det noe som skulle vært kommentert i helga så var det vel sånne ting, og ikke at jeg ikke tok telefonen! Aaaaaaargh!!!!

De var også fortvilet fordi jeg ikke hadde lagt fram smerteplaster til en pasient, men det skulle ikke skiftes før jeg kom på jobb, stod tom. kl.slett på arbeidslista. Dette hadde de også klaget på!!!! Jenter på 16 og 17 år som knapt vet bak frem på pasientene!!! Guuuuuud, sånt irriterer meg grenseløst!!!

Skrevet

Aha.. Bra ho trodde på deg da!

Ja, slike folk har vel ikke akkurat noe i den jobben å gjøre! Men de kan umulig være utdanna da? Siden de er 16-17 år? (eller er jeg helt på jordet nå)

Skrevet

Hun ene er ferdig med første året på hjelpepleien, hun andre har 0 utdanning. Og de to skulle drive hele avdelingen, uforsvarlig spør du meg. Tok opp med dem det jeg mente de burde ha gjort i helga, og ble ferdig med det der og da, ringer ikke til sjefen å klager min nød i tillegg. Vet jo at det er vanskelig å få folk, så hva kan sjefen gjøre uansett...

Skrevet

Okei!

De burde jo vite bedre da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...