prøvekluten+3små Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 så får vi håpe de får bra bilder da...uansett skal det bli morro å se tutta igjen...å se om det virkelig er en tutta, eller om tutta plutselig har tut..hahha..huff..baad humor
prøvekluten+3små Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2007 ska bli litt gal av å vente her da..er ikke før sju i kveld:O/
lille bubblen min;) Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 er d i trheim du skal ta slike bilder? har såååååååå lyst selv. hvor tar du d? å hva er prisen... lykke til. klæms
prøvekluten+3små Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2007 e i trånnjæmm ja:oD på medicus..men du må være tidlig ute da,bestilte i min 14. uke eller no jeg,og da hadde de en time igjen som var aktuell for meg i det tidsrommet det sies bildene blir best (uke 25-30) prisen er ganske stive greier om de får til den dvd'en alle snakker om..da betaler man 1300,-..får de derimot til bare vanlige ulbilder får man det til halve prisen..hehhe,heldigvis betaler mamma og pappa;O)
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Lykke tell =) du må legg opp bildan etterpå
Minigull07/11 Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 Lykke til, gleder meg til å se bildet!! Er du på facebook? Oktoberklubben der? Stooooor klem
Bdancer Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Å så artig! Har ikke vært på vanlig UL enda jeg (skal nå til torsdag, er i uke 20), men 3D er sikkert kjempegøy:)
prøvekluten+3små Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. juli 2007 er på facer'n vettu;O) and oktoberklubb it is;o) du og antar jeg,siden du spør?
Adriansmor med tulla Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 skal på ordinær ul imorra kl 11... jeg håper de ser hva det er.. så nyskjerrig... leeenge å vente helt til imorra da=/
prøvekluten+3små Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 2. juli 2007 timene går liksom ikke fort nok nei:O9 jeg fikk og vite hva det var på ordinær ul...og som regel så ser de det jo dersom baby ligger bra til..men,hørt det er lettere å si for sikkert dersom det er en gutt man ser..så derfor spent på å få det bekrefta i dag,om det virkelig er ei jente der inne eller om vi får en gutt istede..
Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 2. juli 2007 #13 Skrevet 2. juli 2007 så spennende.... jeg skal i uke 27 gleder meg masse.... det er ennå over 4 uker til da! lenge å vente. legg ut bilder da, så vi fr se skjønnheten!
Athravil Skrevet 2. juli 2007 #14 Skrevet 2. juli 2007 Fikk 3D på ordinær UL, det var fantastisk og en stor overraskelse, for det hadde jeg ikke ventet meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå