Gå til innhold

gleder meg,i dag ska jeg på 3d!

Anbefalte innlegg

Skrevet

så får vi håpe de får bra bilder da...uansett skal det bli morro å se tutta igjen...å se om det virkelig er en tutta, eller om tutta plutselig har tut..hahha..huff..baad humor

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Lykke til:)

Skrevet

ska bli litt gal av å vente her da..er ikke før sju i kveld:O/

Skrevet

er d i trheim du skal ta slike bilder? har såååååååå lyst selv. hvor tar du d? å hva er prisen...

lykke til. klæms

Skrevet

e i trånnjæmm ja:oD

på medicus..men du må være tidlig ute da,bestilte i min 14. uke eller no jeg,og da hadde de en time igjen som var aktuell for meg i det tidsrommet det sies bildene blir best (uke 25-30)

prisen er ganske stive greier om de får til den dvd'en alle snakker om..da betaler man 1300,-..får de derimot til bare vanlige ulbilder får man det til halve prisen..hehhe,heldigvis betaler mamma og pappa;O)

Skrevet

Lykke tell =) du må legg opp bildan etterpå :)

Skrevet

Lykke til, gleder meg til å se bildet!! :) Er du på facebook? Oktoberklubben der?

Stooooor klem

Skrevet

Å så artig!

Har ikke vært på vanlig UL enda jeg (skal nå til torsdag, er i uke 20), men 3D er sikkert kjempegøy:)

Skrevet

er på facer'n vettu;O) and oktoberklubb it is;o) du og antar jeg,siden du spør?

Skrevet

skal på ordinær ul imorra kl 11... jeg håper de ser hva det er.. så nyskjerrig... leeenge å vente helt til imorra da=/

Skrevet

timene går liksom ikke fort nok nei:O9 jeg fikk og vite hva det var på ordinær ul...og som regel så ser de det jo dersom baby ligger bra til..men,hørt det er lettere å si for sikkert dersom det er en gutt man ser..så derfor spent på å få det bekrefta i dag,om det virkelig er ei jente der inne eller om vi får en gutt istede..

Skrevet

så spennende.... jeg skal i uke 27 gleder meg masse.... det er ennå over 4 uker til da! lenge å vente. legg ut bilder da, så vi fr se skjønnheten!

Skrevet

Fikk 3D på ordinær UL, det var fantastisk og en stor overraskelse, for det hadde jeg ikke ventet meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...