Gå til innhold

gleder meg,i dag ska jeg på 3d!

Anbefalte innlegg

Skrevet

så får vi håpe de får bra bilder da...uansett skal det bli morro å se tutta igjen...å se om det virkelig er en tutta, eller om tutta plutselig har tut..hahha..huff..baad humor

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. ja du får ha lykke til lå kose deg på 3d;) får håpe det fortsatt er ei tutte da......

jeg var på 4 3d ultralyder jeg fordi gutten min ikke ville vise seg frem... hehe... satser på at tutta/tutten din vil vise seg for mamman sin;)

have fun

Skrevet

Åh..misunner deg:-)

Det er så koselig å se barnet sitt sånn ordentlig på 3d:-)

Skrevet

er det så ordentlig at man nesten kan se hvem de ligner? hører flere sier det er..nesten litt freaky!

Skrevet

Jeg kunne se helt tydelig at han liknet veldig på meg, ja:-)

Og som snytt ut av nesa på broren sin når han var nyfødt..

Veldig rart å se..

Skrevet

ja det er helt utrolig hvor gode bildene blir... men ser også litt sånn gummi aktig ut... litt ekkelt, men veldig søtt også;)

Skrevet

iiik..ja nå blei man jo ikke mindre spent i grunn;O) åssen uke var du i da du tok ?

Skrevet

Jeg var i uke 28+1..

Kan legge ut bilde på profilen min, hvis du vil se..

Skrevet

ja gjerne bilder ja;O)

er 25+3 jeg da..får håpe jeg ikke er for tidlig ute til at det blir bra.men er jo innenfor det de kalte den optimale grensa da så;o)

Skrevet

Da har jeg lagt ut!

Skrevet

åh,yikes pepsimaximus..det er jo en minibaby jo:-O

Skrevet

Ja, bildene ble kjempebra, eneste var at han nekta plent å fjerne den ene lanken sin, hehe..

Skrevet

hahha,håper jeg har mer flaks der ja;o) den lå i grunn med lanken i været på ordinær ul,men ville stolt mer på resultatet om de i dag kan si det samme på 3d;o)innbiller meg det må være lettere å se der..

Skrevet

Hehe..sleng ut noen bilder når du har vært der da..:-)

Lykke til!

Skrevet

seff;O) blir mine bare nesten like gode som dine,da er jeg superfornøyd!

Skrevet

å jeg misunner deg det altså , var på det for 2 uker siden og det var helt supert , kjempefine bilder ble det også , man ser virkelig hvem barnet ligner....jeg var 28 +4 når jeg var der. Skal se om jeg får lagt ut bilde etterhvert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...