Oliver-født-i-26-uke Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 har bare noen spørsmål om noen har leiden?
*MeA* Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Jeg har. Riktignok hetrogene, dvs kun arvet det fra en av foreldrene mine. Fant dette ut for snart 1 år sida så det er ikke sikkert at jeg kan svare på spørsmålene dine.
Oliver-født-i-26-uke Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2007 Jeg har hatt 2 senaborter i uke 25 og 28. Har nå 2 friske flotte barn som jeg har vært på fragmin behandling under svangerskap med ,har gått på marevan i mellomtiden og er satt på livslang behandling. Hadde egentlig ikke tenkt å ha flere barn, men tror at jeg nå er gravid igjen, sluttet på marevan en uke etter eggløsning, og skal begynne på fragmin om jeg tester positivt, har forventet mens på lørdag....men har alle symtomer på graviditet og dette blir jo 5 gangen jeg er svanger så vet jo litt om hvordan det kjennes ut. Det jeg lurte på var....kan "fostret" alleredet blitt skadet av marevanen jeg tok i starten av syklus?
*MeA* Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Jeg har ikke gått på noe medisiner før nå på slutten av svangerskapet. Nå går jeg på Fragmin, men på meg virker det som om det varierer veldig hvordan dette skal "behandles" eller følges opp. Jeg kan desverre ikke si noe om hvilken virkning marevanen har i begynnelsen av et svangerskap.
Anjo Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Jeg har leiden, men kan ikke svar på spørsmålet ditt. Jeg skulle så gjerne ha stilt deg spm om svangerskapene dine. Jeg er ny i "gamet" og usikker. Det er lenge til legetimen og jeg lurer på masse. Er du her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå