Gå til innhold

Herregud,regn til lørdag eller????


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

egentlig så bryr jeg meg katta om været... Alle andre rundt meg snakker om dette pokkers været som jeg ikke har hatt tid til å tenke på.

 

Så kom jeg plutselig på; VI BLIR JO HENTET MED HEST OG KJERRE!!!

 

så- jeg bør kanskje begynne å bry meg om været, likevel??

Skrevet

Lykke til... jeg håper været holder seg for dere!!!

 

Jeg krysser fingrene, hvis ikke betyr det lykke da - at det regner, hehe!!! Men, håper jo selv på pent vær neste helg igjen, altså den 14 - for da er det nemlig min tur, hihihihi =)

Skrevet

Ja, det er jammen utrygge værmeldinger og vi har hagebryllup.... Skal ha mye telt da men håper virkelig på godvær!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...