Gjest Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Jeg er gravid!!! Nå har jeg svidd av mange billigtester og endelig tør jeg å tro det etter at streken ble sterkere i dag! Testet svakt positivt på lørdagskveld, 8 dpo. I går var streken litt svakere, men i dag var den endelig sterkere. Har tatt en gammel cb digital, den var ikke enig, men 6 positive tester lyver vel ikke? Helt utrolig, det har ikke gått opp for meg. Det er jo veldig tidlig ennå, jeg er jo bare 10 dpo i dag i følge FF. Symptomene er veldig ømme bryster, mer stikking i magen enn ellers og veldig vondt i korsryggen. Omtrent som når jeg skal ha mensen, jeg har bare ikke fått kvisene og det dårlige humøret. Termin er 16.mars!! Gleder meg!
millymolly&mini Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Gratulerer med graviditeten:) Håper jeg kommer etter!!!!!
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Krysser fingrene for deg millymolly! Glemte å sende med babystøv:) *************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Lillegull og spiren Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 gratulerer sååå masse:) så heldig du er:)
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Så utrolig spennende!!!! Gratulerer og lykke til videre i svangerskapet!
Tasselur Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Gratulerer så mye!!! Suger til meg babystøv! : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå