Dibber Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Vi har funnet drømmehuset! Det har lagt ute til salgs lenge, ingen har lagt inn bud. I dag tenker vi å smelle til med et bud på taksten (2,6 mill). Attraktivt område. MEN Hvor lang frist bør vi gi selger? Tenker på ca 3 timer, men er det for liten tid?
Gjest otilie79;) Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Gi dem 15 minutter, det anbefalte megleren oss:o)
suseduse Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 man kan gi en frist på mindre enn det... 3 timer er helt greit.. jeg er en utålmodig sjel, og vil helst ha svaret før jeg har stilt spørsmålet, så jeg ville ihvertfall ikke gitt mere enn det..
Dibber Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2007 15 MINUTTER!!!!!! WOW!!!! Går det an? Det hadde jo vært dritstilig!!!!!
Gjest otilie79;) Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Tror faktisk han sa 5 minutter, var veldig kort tid! Da må selger bestemme seg fort også! Ville forresten prøvd meg på litt under takst først. Har dere hørt med megleren om det er kommet inn bud som ikke er akseptert før?
Dibber Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2007 ikke et eneste bud... Er såååååå spent!!!!!! Ikke til å holde ut!!
Libido- Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 Har ikke de nye reglene trådd i kraft enda? budet må ligge 24 timer før en kan gjøre noe.. Mulig det er fra neste år. Hvorfor ikke by litt under når de har ligget ute lenge, my fint man får for 100 000 ;-) De kommer til å godta uansett.
Gjest otilie79;) Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Har ikke fått med meg reglene om at budet må ligge 24 timer, men trodde det var slik at selger ikke kunne akseptere bud før 24 timer etter første visning eller noe sånt. Vi kjøpte i mars tror jeg det var, og da fikk vi beskjed om å gi 5 minutter budfrist av mekleren. Snakk med mekleren, og gi gjerne bud godt under takst, aksepterer ikke selger er det bare å by høyere. By 2 blank eller 2.3 feks, alt etter hvor dristige dere vil være:)
Dibber Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. juli 2007 Kanskje vi bare utløser et skred med bud hvis vi byr 2,3. Det er jo 300 000 under takst..
Libido- Skrevet 2. juli 2007 #11 Skrevet 2. juli 2007 neida, dere gjør ikke det. Vi har nettopp solg. de som kjøpte begynte laaangt under takst. men vi møttes nå litt under takst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå