Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har funnet drømmehuset!

Det har lagt ute til salgs lenge, ingen har lagt inn bud. I dag tenker vi å smelle til med et bud på taksten (2,6 mill). Attraktivt område.

MEN

Hvor lang frist bør vi gi selger?

Tenker på ca 3 timer, men er det for liten tid?

Videoannonse
Annonse
Gjest otilie79;)
Skrevet

Gi dem 15 minutter, det anbefalte megleren oss:o)

Skrevet

man kan gi en frist på mindre enn det... 3 timer er helt greit.. jeg er en utålmodig sjel, og vil helst ha svaret før jeg har stilt spørsmålet, så jeg ville ihvertfall ikke gitt mere enn det..

Skrevet

15 MINUTTER!!!!!! WOW!!!! Går det an? Det hadde jo vært dritstilig!!!!!

Gjest otilie79;)
Skrevet

Tror faktisk han sa 5 minutter, var veldig kort tid! Da må selger bestemme seg fort også! Ville forresten prøvd meg på litt under takst først. Har dere hørt med megleren om det er kommet inn bud som ikke er akseptert før?

Skrevet

ikke et eneste bud... Er såååååå spent!!!!!! Ikke til å holde ut!!

Skrevet

Har ikke de nye reglene trådd i kraft enda? budet må ligge 24 timer før en kan gjøre noe.. Mulig det er fra neste år.

Hvorfor ikke by litt under når de har ligget ute lenge, my fint man får for 100 000 ;-) De kommer til å godta uansett.

Gjest otilie79;)
Skrevet

Har ikke fått med meg reglene om at budet må ligge 24 timer, men trodde det var slik at selger ikke kunne akseptere bud før 24 timer etter første visning eller noe sånt. Vi kjøpte i mars tror jeg det var, og da fikk vi beskjed om å gi 5 minutter budfrist av mekleren.

Snakk med mekleren, og gi gjerne bud godt under takst, aksepterer ikke selger er det bare å by høyere. By 2 blank eller 2.3 feks, alt etter hvor dristige dere vil være:)

Skrevet

Tror du de godtar det?

Skrevet

Kanskje vi bare utløser et skred med bud hvis vi byr 2,3. Det er jo 300 000 under takst..

Skrevet

neida, dere gjør ikke det. Vi har nettopp solg. de som kjøpte begynte laaangt under takst. men vi møttes nå litt under takst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...