Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Våknet idag tidlig med den krampa,både i leggen og i låret!! AU AU Spratt ut av senga for når jeg står på beinet så gir krampa seg i leggen iallefall,men ikke idag Hele beinet var helt forvridd,klarte ikke å tråkke ned på fotbladet,bare vridde seg..Etter 1 minutt så gå det seg og jeg kunne da stå på beinet,men krampa i låret ga seg ikke ( og mannen måtte hjelpe meg med å strekke ut og massere til slutt....Men fy søren og øm jeg er på det stedet på låret nå,er over 2 timer siden,men er øm og støl og gjør vondt ennå....Gikk ikke over før etter 5 minutter en gang!!! Er det normalt at fotbladet vrir seg når du har kramper,andre som har vært borti det?? 30 uker gravid,har hatt leggkramper ei god stund,men ikke i låret...Og beinet har vært forvridd hver gang,men har sluppet taket ganske fort..
Gjest otilie79;) Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Spis magnesium, det skal hjelpe mot legg krampene:o)
prekæs Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Det er viktig å skyve fram helen. Dvs. trekke tærne opp mot deg. Ellers har jeg lest at det hjelper å spise bananer(!). Det hjalp i hvertfall meg da jeg gikk gravid.
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2007 Takk for svar ) Da skal jeg prøve meg frem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå