Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Våknet idag tidlig med den krampa,både i leggen og i låret!! AU AU Spratt ut av senga for når jeg står på beinet så gir krampa seg i leggen iallefall,men ikke idag Hele beinet var helt forvridd,klarte ikke å tråkke ned på fotbladet,bare vridde seg..Etter 1 minutt så gå det seg og jeg kunne da stå på beinet,men krampa i låret ga seg ikke ( og mannen måtte hjelpe meg med å strekke ut og massere til slutt....Men fy søren og øm jeg er på det stedet på låret nå,er over 2 timer siden,men er øm og støl og gjør vondt ennå.... Er det normalt at fotbladet vrir seg når du har kramper,andre som har vært borti det??
oktoberjentene;) Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 au au.. støtter den ja.. bråvåknet av leggkrampe selv i dag =( når jeg skulle stå opp så kom det jammen meg en ny en i den andre leggen.. uff..... kjennes ut som jeg har løpt 5 mil.. heh....... jeg har ikke vært borti det du beskriver...... hørtes ikke godt ut!!
2søtesmåh Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Har det ofte. Gjerne fra rumpa og ned til tåballen i ene foten og bare i legg eller lår på den andre... Det eneste som hjelper er å gå, gå og gå, rolig, fram og tilbake. helt til smerten gir seg. Men ømheten kan henge i resten av dagen.... Forsvinner gjerne når jeg trener da (Sykkel) også tøyer jeg ut forsiktig etterpå.. Hva var det man kunne ta mot kramper igjen?? Banan vet jeg, men spiser mye frukt og bananer hver dag, så det hjelper IKKE. Men det var noe lege-/helsekostmiddel som skulle hjelpe. Noen som husker????
Adriansmor med tulla Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Har åsså sånn helt j.... vondt.. våkner mitt på natta er ekkelt ja... nå når man er gravid er det hormoner og økte tyngden på føttene som gjør det...
lillimedgutt:) Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Min ankel "vrir seg" også... har krampe forran og bak på leggen på en gang.. fryktelig...!! Må gå/ humpe meg rundt for at det skal gi seg.. men jeg får ikke sånne kramper hvis ikke jeg har gått mye i løpet av dagen... nå har jeg så vondt i bekkenet at jeg ikke kan gå noe særlig så da slipper jeg unna de værste krampene på natten også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå