Gå til innhold

Nøffemor.... Hvorfor GIDDER du????

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Du som fikk deg til å svare meg så idiotisk på innlegget mitt i går, du er vel imot smertelindring i fødsel? Du har vel den oppfatningen at jo vondere det gjør å føde jo bedre er det? Du er sikkert så forstokka og teit at du mener at det skal gjøre grusomt vondt å føde. Hvis man bestemmer seg på forhånd at man vil bruke epidural, så syns vel du at man er dum? Jeg har født begge mine barn med planlagt epidural, og det er jeg glad for. For meg har det vært en stor lettelse å slippe de forferdelige smertene! Jeg skal ha epidural denne tredje gangen også, hvis det blir tid til det. Mulig du syns jeg er feig, men jeg vet at jeg gjør det som er riktig for meg. Jeg syns faen ikke jeg går glipp av noe med å føde uten enorme smerter!" -

Her, hvorfor gidder du å starte en NY diskusjon med meg!?!?!? Jeg har jo ikke nevnt et KVEKK, ang. dette temaet her!?!?!?

Ikke gidd å fyll PB`en min med dette drittet!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får gjøre som meg, sperre henne !

Jeg orker ikke få postboksen min fullt av tull og tøys.

Skrevet

Fikk du sånn innlegg du å???

Skrevet

Ikke likt nei, var bare masse bambus for å overbevise meg om at hun var gravid og greier. Gadd ikke lese hele greia ,det ble for søkt for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...