Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg to dager over termin og nå skal han ut! :) så når klokken kommer seg til 9 skal jeg ringe mannen med alle nålene og si at nok er nok! :) hehe. så får vi håpe at han vet hva han skal gjøre! :)

Hvem flere er på overtid nå egentlig?? :)

Gratulerer til mammamilla som blir satt igang i dag! :) HURRA! :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 dager over her også...

kommende storebror sluttet i barnehagen på fredag, ehh og det regner ute...

kunne det vært mer perfekt?

hehe

Skrevet

Hurra! :) nei du vi har det artig! Mannen med nålene hadde selvsagt ikke tid før på onsdag så nå kjenner jeg at jeg begynner å bli skikkelig desperat! :) kommer til å gå gravid til langt utti juli. :-S

har ikke andre barn jeg da, men sambo har begynt med ferie så jeg tenkte vi skulle kose oss litt de siste dagene. Men hvor er han?!?! jo da han er på jobb! *sukk* gift med jobben a vettu.... :)

Skrevet

Melder meg inn her i dag, hadde termin i går.

Skrevet

æsj ja, nå er jeg også medlem i denne klubben =/

skal gå å stikke nåler nå, eneste "kjerringrådet" jeg orker, blir bare trøttere & trøttere for hver dag som går..zzz...

Skrevet

termin i går altså ja..

Skrevet

Nå er jeg 9 dager over termin, og kjenner ikke en eneste ting! Dette går snart på helsa løs, for jeg blir så lei meg hver morgen jeg våkner og han ikke er kommet...

Skrevet

7 dager over, og ikke et eneste tegn på at den lille har lyst til å treffe mamman og pappan sin!!!!

Skal på en desperat ringerunde til menner og damer med nåler i dag jeg og!!

Gjør hva som helst nå for at bebisen skal komme!!!

Heldigvis har jeg min kjære som er helt vidunderlig mot meg!!

Skrevet

vi får håpe at dette med nålene funker! :) så skal jeg klare å vente til onsdag! håper du finner noen Bigga så babyen din kommer i dag. :) :)

Skrevet

ÅÅÅ fikk time i morgen tidlig!!!!

Håper det hjelper, men skal prøve å ikke ha for mye håp ....... blir bare så skuffet hvis det ikke funker ....

Lykke til på onsdag :)

Skrevet

Får vel melde meg inn jeg også. Hadde termin i går. Føles som jeg har gått 14 dager over tiden allerede siden storesøster kom i uke 38. Vi får krysse fingrene og håpe at ting skjer snart, så vi får nyte sommeren med de små, små (som ikke vil komme til oss enda) :-)

Skrevet

8 dager over, og kjenner fortsatt INGENTING!

Vært i byen idag, på litt shopping og sånn...:)

..NOE må man jo finne på!

Skrevet

fotsone massasje...se tråd om massering av puter.. er jo et festlig, for ikke snakke om behagelig kjerringråd. Sett mannfolka, mamma, ei venninne hvem som helst igang med lotion og sett dere tilbake å NYT- setter det ikke fart på ting så har dere da hvertfall fått dere en deilig massasje ;) ingenting å tape her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...