Gjest Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Er det noen her fra Skottland? Pratet med en jente her inne som bor i Dundee for en stund siden og vil gjerne ha kontakt! Skal selv flytte dit til høsten.. Eller om det er noen andre i Skottland. Er gift og har en jente på ni mnd.
Skottland Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Hei! Beklager for sent svar, har vært på ferie! Jeg bor i Skottland i Fife, mellom Dundee og Edinburgh. Vi prøver for tiden å kjøpe hus i St. Andrews, så det er nok der vi ender opp. Jeg er gravid i uke 34 og bor sammen med min kanadiske kjæreste (det var derfor vi endte opp i Skottland). Kommer opprinnelig fra Oslo. Når og hvor flytter du over til Skottland?
Gjest Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Hei! Jeg har ikke vært her inne på kjempelenge, men bor i Dundee! Husker en tråd vi hadde der det å føde i Skottland ble diskutert Jeg vil gjerne ha kontakt! Har en gutt på snart fem mnd, som jeg er hjemmeværende med. Vært utrolig kjekt å komme i kontakt med noen norske! Når flytter du hit?
Sakula Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Hei, jeg bor også i Skottland. Ett stykke fra Edinburgh da, siden jeg bor nærmere Glasgow. Hadde vært artig å møte noen Norske ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå