Gå til innhold

Babycompen har bekreftet

Anbefalte innlegg

Skrevet

at jeg er GRAVID:-) Er helt i hundre jeg. Måtte ta å vekke kjæresten min som bor i Trondheim å fortelle det. snakket sammen 1time på tlf før jeg måtte stå opp for å dra på jobb. Så nå venter jeg bare på at graviditetstesten skal bli positiv:-) Drysser litt babystøv over dere ****************************************************************************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når ha du ikm? Jeg har på lørdag..tetet meg i dag....var negativ men prøver igjen i morgen, føler på hele kroppen at det er noe på gang. har du fått graviditetssymtomer?

Skrevet

hadde ikm forrige uke. har masse symptomer. skal til legen neste uke

Skrevet

Lykketil!! Jeg får smøre meg med tålmodighet!!! Det er jo ikke mange som tester positivt så tidlig, men føler meg bare så gravid!

Skrevet

jeg har følt meg gravid siden noen dager etter eggløsning jeg. men kun fått negative tester. er også blitt spådd positiv test i begynnelsen av juli. er 4+6 idag og har ifølge babycompen termin 04.03.08. lykke til til deg også. håper du tester positiv:-)

Skrevet

Hmmm...høye temperaturer men negative tester?? Hvis legen din får negativ test også, ville jeg spurt om muligheten for at dette var en EXU...ikke for å skremme deg, men alt som virker merkelig skal gjøre at man tenker tanken på EXU iallefall. Bedre før var etc..

Skrevet

hvis jeg skulle ha det så er det rart at den ikke har vist det hver syklus jeg har brukt babycompen. og det er mange som ikke får positiv test før langt over ikm

Skrevet

tempen min ligger vanligvis på 35.78-36.25 og siden eggløsning har den ligget på 36.38-36.78. og den har alltid pleid å gå tilbake ved ikm.

Skrevet

Ikke misforstå, jeg håper du og Babycomp'en har rett i at du er gravid og alt er såre vel! :) Jeg snakker kun av erfaring og dessuten en god tyngde kunnskap om dette, og sier bare at dersom ting ikke stemmer så godt, f.eks hvis ikke testen blir positiv eller hCG ikke stiger som den skal, så skal du (eller aller helst legen din) ha i bakhodet at det ikke er sikkert at det er et normalt svangerskap.

Men jeg unner ingen å oppleve slikt, og krysser fingrene for deg! :) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...