Teltpluggen Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Skulle sove på sofaen inatt da jeg har hatt meget vondt i magen og ikke har villet vekke sambo med løpinga da han begynner i ny jobb idag. Vi har katter.. I flertall.. To stykker.. En mamma og en unge (Som skal VEKK btw).. Tror dere ikke den pokkers drittkatta kom seg oppå dyna mi og pissa?! PÅ DYNA?! Skulle vaske den i maskin, men det kan jeg jo BARE glemme da kapasiteten bare er 6 kg, å den må være minimum 7 kilo for å kunne vaske dyna.. Hva gjør jeg nå?! Om jeg skal vaske dyna for hånd, hva gjør jeg da? Skal den ligge i bløt? Varmt vann? Kaldt? Og hvordan i alle dager skal jeg få tørket den før leggetid ikveld?? Hjeeeeelp..
"husmor"med lille Nora Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 ein god grunn til å ikke å ha katt!!! hehe:p eg vet ikke hvordan du kan vaske dyna slik at den tørker til i kveld. men eg trur eg hadde lagt den i vann med biotex eller annet vaske middel. men vent å se om andre svarer, for eg vet som sagt ikkje. har alltid heve dyna i vaske maskin.
Teltpluggen Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2007 Va da eg og hadde plana om.. hadde dyno INNI maskinen før eg tenkte på å sjekka ka kapasiteten burde ver..
Arwen* Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Om du ikke får den i vaskemaskina, så hadde jeg kasta den. Kattetiss synes i allefall jeg at er nesten umulig å få vekk. Har sliti med tiss i sko f.eks.
"husmor"med lille Nora Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 du kan vel ikke høre om du kan låne vaskemaskinen til mamma di?
Teltpluggen Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2007 E nett den så e 6 kg kapasitet på Men mamma har gitt meg tips no. Stole på da trur eg nesten.. For e fælt å måtta hiva ne og.. Men trur me skal klara da. Er en kattUNGE som ikke har begynt helt å spise anda som har tisset der så lukter nesten ingenting. Så Lukta er ikke det største problemet;)
PintSizedDictator Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Hva med å ta den med på et vaskeri? Der har maskinene stort sett høy kapasitet...og det e tørketromler der;)
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 kjøp ny,det ville jeg ha gjort,men jeg gjør bestandig det enkleste=)
Adriansmor med tulla Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 jeg har kapasitet på 6 kg men jeg puttet den i alikevel et gikk bra ellers bare vask omrpde med vann og biotex men først ta litt vann på flekken og gnu med bakepulver det tar bort lukten... jeg har 3 katter=) bakepulver tar bort kattepisselukt fra alt...
Sjokoladebananer Skrevet 2. juli 2007 #11 Skrevet 2. juli 2007 Når du vel får vasket den, er det mange dyner som kan kjøres i tørketrommel. Jeg gjør det med alle mine. Men for at ikke all innmaten skal samle seg i en tull i ene enden, bruker jeg å legge inn en tennisball sammen med dyna. Den sørger for å banke i dyna under hele tromlinga. Funker bra for meg, både i vaskemaskin og tørketrommel. (Nå har jeg aldri sjekket kapasiteten da....)
dolly29 Skrevet 2. juli 2007 #12 Skrevet 2. juli 2007 Må innrømme jeg ikke har lest alle svarene. Men jeg hadde nå levert den til rens.
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #13 Skrevet 2. juli 2007 Hey marthe frøken =) Asså, eg hadde heve dyno i maskino eg asso, min maskin og har kapasitet på 6 kg..menne vaska alle dynene inni der eg. Dei sete jo eit kg antall på sånt etter eit gjennomsnitt, tåle som oftest litt meir vil eg tru Maskino mi funke fremdeles supert, så har eg no sagt da Lykke te me dyno frøken, om ikkje hu blir tørre so har vel bruttern plass vel
Teltpluggen Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 2. juli 2007 Plass? HAN? Aldri.. Han e ekstremt egoistisk me dyno si..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå