Gå til innhold

lånekassen. hjelp!? :O:O

Anbefalte innlegg

Skrevet

sendte inn søknad om fødselstipend da eg gikk gravid, men fikk da brev om at de måtte ha fødselsattesten før de kunne behalndle søknaden min.. eg sendte inn fødselsattesten for sikkert 2mnd siden og eg har enda ikke hørrt noe!?!! tar det virkelig så lang tid å behandle en søknad om fødselsstipend?? eller bare driter de i meg liksom? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de pleier å behandle de sakene ganske fort. jeg fikk vel i løpet av tre uker etter at jeg hadde sendt inn fødselsattest. det er nok rett rundt hjørnet:) du kan jo også ringe og høre?

Skrevet

har du mottatt læremiddelstipend i år eller ?

det gjorde jeg.. + at jeg får OS. Og da gjorde de like så greit hele stipendet om til LÅN når jeg søkte om fødselstipend. Altså, de gjorde læremiddelstipendet om til lån. Pga OS mente de at jeg hadde for høy inntekt til å få det... ARG! 10400 kr er mye penger å betale tilbake for en som er enslig forsørger.. Og dette fikk jeg ingen info om på forhånd, enda jeg ringte inn og snakket med de...

Skrevet

nå vet ikke jeg helt hva læremiddelstipend er, men de kan da ikke gjøre om fødselsstipendet ditt til lån?!

Skrevet

jeg hadde "stipend & lån" som støtte da eg gikk på skolen. lpnet mitt blir jo ik omgjort til stipend før eg har fullført eksamen, noe eg ikke får gjort før neste år... men fødselstipendet kan da ik bli omgjort til lån vel?? :o håper eg får svar snart.. trenger penger til mg å snuppa... mye vi skulle hatt til leiligheten...

Skrevet

ring og forhør deg om hvor pengene er, Martin ble født 3. juni, var innom dem med den bekreftelsen om at jeg hadde født (ikke fødselsattest) rundt den 10. juni og 15. juli var pengene på konto.

Skrevet

ja da må eg psyke meg opp til å ringe inn.. prøve hvertfall... hehe

(tlf-skrekk..hihi. HATER å ringe folk eg ikke kjenner.. *fniis*)

Skrevet

hehe ja tenk på alt det grusomme som kan skje ;)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Du kan sende mail til dem!:-)

Skrevet

ja vet.. de kan komme gjennom tlf og bite meg i leppa! hahaa.. sendte mail til de eg da.. brevet mitt er på vei i posten *gliise* venter i spenning! hehe

Skrevet

åå hjelp tar det så lang tid å behandlesøknaden..har enda ikke sendt inn søknaden,fordi jeg fikk beskjed om å søke når barnet var født..å jeg trenger også penger,FORT! mangler enda svar på skolen ang permisjon,må jo legge det ved som vedlegg i lag med fødsels meldingen..

Skrevet

ja huff tar langt tid... de sa jo at brevet mitt var på vei i posten for 2dager siden, men har ikke sett snurten av dt enda.. :( blæææ.. Lånekassen = TREIG!! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...