Gå til innhold

Har babyen luftproblemer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente no på 3 mnd. For 1 1/2 mnd siden, byrja ho med å grine om kveldene. Helsesøstera mi meinte eg kunne prøve sukkervatn ( 1dl vatn kokes opp med 1 strøken ss sukker) Men da va viktig at eg ikkje gav ho meir enn 2 ml i gongen, også må da gå ein 1/2 time mellom kver gong. Ho skreiv ned oppskrifta te meg, som eg la i lag med helsekortet. Når eg kom heim, kunne eg jo huska at detta va jo ei enkel oppskrift. Kokte dermed opp 1 dl vatn med 1 strøken TS sukker (ammetåka...) Men saken blei jo den at da fungerte kjempe bra. Etter ei stund oppdaga eg jo da at eg hadde tatt feil, så då prøvde eg 1 strøken SS, men da fungerte ikkje. Så eg har no gått tilbake til 1 TS. Fungere kjempe bra. Hende me må gje ho da ein 2-3 gonge før mageknipen tek av, men da e jo ingentin, i forhold til at ho ska ligga der å ha vondt i ca 5 tima. Ville egentlig berre dele dette med andre. Da kosta jo nesten så godt som ingenting. Men eg annbefale å kjøpa ei sånn sprøyta på apoteke (trur den kosta rundt 5 kr). For då e da enklere å få da i babyen. Men HUSK da e sukker ein gjer ungen, så ein må ikkje gje for mykje!!! Håpa detta kan fungera på andre små babyer òg. Så slepp dei små å ha da så vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...