Gå til innhold

Hva serverer dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skla ha dåp på høsten denne gangen( har termin i september), og derfor tenkte jeg at det sikkert er godt med noe varm mat, men hva??? Sist hadde vi sommerdåp og hadde snitter, det var helt topp da...,men ser for meg noe annet på høst og vinter.... Tips noen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har koldtbord vi. Sist hadde vi en varm gryterett ved siden av også. Det var det mange som satte pris på.

Vet ikke helt hva vi gjør denne gang. Men blir nok omtrent det samme regner jeg med.

Skrevet

Vi skal ha sodd :) Jeg er trønder, så det er det som er mest riktig for min del =P

Skrevet

Takk for svar begge to. Har tenkt litt på kjøttsuppe eller lapskaus, er jeg helt ute å sykle da eller???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...