YumYum2 Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 hei. jeg har kjent symptomer lengefør jeg fant ut at jeg var gravid(derfor jeg testa meg=P var da 6 uker) er nå 12+1 og har en gedigen mage. førstegangs og er en slank og høy 16 åring. blir 17 i midten av juli da=) føler jeg har kjent liv. har kjent 5-6 forskjellige "livstegn". men er usikker. er jo bare 12+1!=P
Teltpluggen Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Livstegna KAN være luft. Har hatt det masse selv også. Og det kan være det magen kommer av også. Har selv hatt stoor mage noen uker og de siste dagene har den forsvunnet litt (sammen med lufta;) ), er 15 uker nå. Kjente symptomer ca en uke før jeg testet. Jeg testet dagen etter IKM. Så tror det kan være mye luft inne i bildet også. Men om du er usikker så kan du jo alltids snakke med fastlegen din.
YumYum2 Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2007 ja er bare usikker allikevel. er hard mage og er tvillinger i familien på begge sider=P
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 hei=) jeg også er førstegangs og fikk veldig tidlig mage...var utrolig nervøs for at det var tvillinger selv siden det er tvillinger på begge sider her i slekta også,men på Ultralyden lå det bare en.... har magebilder på profilen min...er i min 22 uke i dag, skal legge ut et nytt senere..synes magen har stoppet opp litt nå liksom, den blir bare hardere=)
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 samme her...var kjempe stor og fikk ul i uke 12 for å sjekke om det var tvillinger for jordmor sa jeg hadde stor livmor...men jammen var det bare en liten i magen min:)så dette er veldig individuelt.....hadde også mye symptomer og kvalme..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå