Twintipp og himmelblå Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Slipper seg mer og mer.. *Endelig*.. Og idag har han sluppet seg og gått noen skritt!! Han er sååå kry selv!! Og jeg er i full jubel, hihi:o) Han går _GÅR_ jo ikke ordentlig, men tar ihvertfall noen skritt:-) Han er 16 mnd. i morgen! Den lille supermannen min! Hilsen en stolt mamma
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2007 Ja! Han er flink:-) Ser ut som jeg går på speed hver gang han slipper seg vetdu.. Venta leeenge på det:o)
Monajenten Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Hihi, er lov å være stolt mamma da:) Snart løper han som en turbo rundt overalt;)
Dotten Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 He, he. Så gøy da Husker jeg var stolt da snuppa her begynte å gå også
chrisallic Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 ÅÅÅ så stas,kan tenke meg at mammaen er kry .Det er veldig spesielt første gangene ungene gjør nye ting.Du går en travel tid i vente,når de går kommer de seg veldig fort frem. Ha en flott sommer! beste hilsen chrisallic
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå