chill+enda en til Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Glemte nettopp kjelen med tåteflaskesmokker på komfyren... Inntil sambo fant de, svidde og herlige. 8 stk ganske så nye smokker til dr.brown... fa**
chill+enda en til Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2007 Tydeligvis altfor lenge, hehe... Glemte de rett og slett jeg. Alt vannet var kokt bort, kjelen var svart og smokkene svidde og sprø :-p Jeg har for vane å svi kjeler her for tiden, sambo mistenker meg for å ødelegge de vi har så jeg kan få nye, jaja...
chrisallic Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Ammetåke kalles det,og du er ikke den første som har gjort den feilen.Gjorde det noen ganger selv.Trøste deg med det at du var heldig tross alt,hva er noen smokker i forhold til at huset kunne brendt ned? Når noe går galt,tenker jeg at det kunne gått verre:-)
chill+enda en til Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2007 Ja sant.. tenker jeg også. Men blir litt skremt over meg selv, hva man kan glemme. Her har vi fullt hus med to voksne og tre barn, og jeg er klar til å gå og legge meg med en kjele tørrkokende med smokker på komfyren...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå