Gjest Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 sant det går ikke an å legge på seg av pepsi max??? Hørt noen som har sagt at kroppen "tror" den får sukker, og dermed kan legge på seg???????
chill+enda en til Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Tror ikke man legger på seg av det nei. Tror man kan få mer søtsug av det, minnes å ha hørt noe sånt. Kullsyren er ikke bra for tennene da, men pepsi max er nammis ;-)
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 hmm- tror virkeli ikke det er mulig. men hvem vet. Jeg har pepsi max dilla å er slank som bare det:)
Tally Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Kroppen tror den får sukker, skjønner at den er blitt lurt, og så setter den i gang med en "jeg vil ha noe søtt"-kampanje??
67 grader nord Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Det har faktisk jeg også hørt. At kroppen blir lurt til å tro at den er sulten. Må innrømme at det er bedre med sjokolade enn eple til pepsi max. Men hvis det er bare det, så er det ikke så farlig. MEN, til min store forskrekkelse hørte jeg at pepsi max senker forbrenninga, og at det også er en grunn til at man legger på seg av det. men men ... ikke vet jeg, tro det den som vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå