Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sant det går ikke an å legge på seg av pepsi max???

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hørt noen som har sagt at kroppen "tror" den får sukker, og dermed kan legge på seg???????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke man legger på seg av det nei. Tror man kan få mer søtsug av det, minnes å ha hørt noe sånt.

Kullsyren er ikke bra for tennene da, men pepsi max er nammis ;-)

Skrevet

hmm- tror virkeli ikke det er mulig. men hvem vet. Jeg har pepsi max dilla å er slank som bare det:)

Skrevet

Kroppen tror den får sukker, skjønner at den er blitt lurt, og så setter den i gang med en "jeg vil ha noe søtt"-kampanje??

Skrevet

Det har faktisk jeg også hørt. At kroppen blir lurt til å tro at den er sulten. Må innrømme at det er bedre med sjokolade enn eple til pepsi max. Men hvis det er bare det, så er det ikke så farlig. MEN, til min store forskrekkelse hørte jeg at pepsi max senker forbrenninga, og at det også er en grunn til at man legger på seg av det. men men ... ikke vet jeg, tro det den som vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...