Gå til innhold

Hva syns dere om at jeg har glede av å .......??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke barbere bikinlinjen min fordi alle mener at alle kvinner skal gjøre det? Jeg har glede av å la håret stikke frem rundt badedrakten min, fordi jeg er imot normene. Normene sier at alle damer barberer bikinilinjen, og alle damer barberer også leggene sine. Jeg barberer ikke leggene heller jeg. Hva syns dere om dette?

Jeg er bare så fryktelig glad i å bryte normer, fordi jeg syns det er så teit at samfunnet har så mange regler som sier at "man skal gjøre sånn og sånn, man skal ikke gjøre det og det". Derfor nyter jeg å bryte normer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men sånn ellers så har du bra, eller?

Skrevet

Whutever floats your boat,darling.. Whutever floats your boat:P

Skrevet

bra for deg at du trives såpass med kropp og hår...

selv barberer jeg fordi jeg føler meg ekkel hårete, og fordi jeg ikke vil ha "hår i maten" og synes da og at samboer skal få slippe det=P ikke fordi normene tilsier at alt skal være glatt....

håper i hvertfall du trives sånn av andre grunner og, ikke bare for å bryte normene. dog, personlig synes jeg mye hår er lite tiltrekkende:)

Skrevet

en ting å ikke gjøre alt som forventes, det forstår jeg.Men du kan jo umulig føle deg tiltrekkenes med hår stikkenes ut overalt? Jeg synes vertfall at det er vemmelig, samme hva normene sier...

Skrevet

oink oink oink oink oink!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Litt grisebust er alltid sexy,vøtt!

Skrevet

Synes igrunn det blir mer klisje når man bruker masse tid og krefter på å ikke skulle følge "normene", og gjør et stor nummer av det attpåtil.

Skrevet

Nøffemor er kjerringa mot strømmen,skjønner du vel!

Skrevet

Enig! Nå skal jeg slutte å dusje, for det gjør jo alle andre.

Skrevet

Kjenner ei som ikke barberer seg, fordi mannen hennes liker at hu er naturlig. hu går i singlett med svære hårdotter under armene og i skjørt med lange mørke hår på beina. So what? Bare ler av det jeg, det er jo bare hår..

Skrevet

Håret i skrittet og under armene er der for å samle opp svette og feromoner slik at f.eks mannen kan "lukte" når vi kvinner er fruktbare. Feromoner er også noe av det som gjør oss tiltrukket av hverandre.

Men, siden disse feromonene sitter i svetten, og gammel svette lukter sterkt så bør man vaske seg oftere hvis man har mye hår under armene og i skrittet.

Det igjen blir ganske tøft for huden på resten av kroppen.

Det anbefales at man ikke dusjer/bader mer enn annenhver dag, og da vil jeg si at det er mer hygienisk å være barbert - særlig under armene.

Så det er en grunn til disse "forferdelige" normene...

Skrevet

Huffameg, Har grisen rømt fra bingen IGJEN???

Skrevet

LOL

Skrevet

Brbering har jo mer med hygiene å gjøre enn normer... Ikke rart det var mye flatlus før, og kanskje ikke fullt så mye nå?

Æsj alstå.. kanke tenke meg noe mer udelikat enn struttende kruser hvorenn det måtte være.

Skrevet

Jeg synes du er usedvanlig høy på pæra som tror at jeg bryr meg døyten om hva du driver med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...