OnlyMe Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Går jo bare her hjemme uansett, så hvorfor ikke male litt og få frisket opp litt... Hehe, men hvilke farge? Hvilken farge liker dere for tiden? Hvilken farge malte dere sist? Takk for tips:)
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 inne det e snakk om? mal i lyyse farge! særlig hvis det e stue/kjøkken/gang osv:)
OnlyMe Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2007 Jepp er inne... Har mange som, så ikke bestemt meg for hvor jeg skal begynne:s Men har du noen farger? Hehe, klarer liksom ikke å bestemme meg i det hele tatt:( Hviloken inne farge liker du best?
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 selv liker jeg hvitt med brun/beige-nyanser , litt kjedelig kanskje men.. sambo liker ferskenfarge, lys.. men møblene passer ikke til det...
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 sist jeg malte, malte jeg gangene grå, slik mellom grå, ikke for mørke men heller ikke for lyse, med hvite lister=) her går det i rimelige nøytale lyse farger for tiden!=)
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 ikke lenge sia vi mala hele kjellerleiligheta her.. huske ikke ka fargan hete;p
ano`num *17.03.10* Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 Vi har akkurat bygget hus, og mesteparten av rommene går i eggehvit. Vi er veldig fornøyd. Det er hvit og lyst, men ikke slik at det blir skjærende hvit. (Den minner slett ikke om egg) Jeg er veldig fornøyd ifh alt vi har hengende på veggen også De rammene/bildene som har farge kommer godt frem. Mens de rammene som er hvite også er eggehvite. Er eggehvit som vanligvis blir brukt når noe er omtalt som hvit. Sann som feks vinduslister etc. Ellers så sies det at gråtoner er på vei inn nå Men det kan kanskje bli en tyngre farge over tid?
sterio Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 Halloen! Driv for tida å male gangen min. Der har eg ein farge som er antikkgul, også kalt for sand... eit eller anna. Kjempe fin syns eg då sjølsagt. Også har eg grå liste. Ska spray lakkere ei bokhylle, deretter pussa litt på kantane. Har svarte bilde ramme på bildene som skal henge der. KANON!!! Men da e jo meg og min smak. Men da virka som da går veldig mykje i heilt lyst og svart for tida. Lykke til! Da blir nok bra til slutt!!!
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 vi malte gangen i HEMP utrolig fin farge, litt grønnbrun, vannskelig å deffinere. på stuen malte jeg murveggen i lavendel, mens treverket som er der, ble beiset i gråblå. fin kombinasjon, selvom det kan høres rart ut=P hvilken farge du vil ha kommer jo ann på hvilket rom og hvilken atmosfære du vil ha. men ville nok valgt rolige farger, gjerne jordfarger.
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 hei hei:) har malr mange av rommene mine i antikk hvit jeg, den er ikke helt hvit går mer i litt lys beige toner og¨så har jeg caffe latte på lister. men er like fint omvent også hvis man vil ha litt mørkere vegger:) til disse fargene kan man ha de aller fleste andre farger til:) da tenket jeg på pynt og bilder, gardiner osv.
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 2. juli 2007 #11 Skrevet 2. juli 2007 Hvis du har lyst på lyse vegger ville jeg valgt lys antikk, denne er nesten hvit, men har ikke den gultonen i seg som mange nesten hvite farger har. Liker du litt mørkere ville jeg valgt den som heter sand fra Jotun. Utrolig nyydelig beige farge som heller litt mer mot grå enn gul. Har denne fargen på det ene soverommet og det er kjempefint. en mellomting mellom disse fargene er jo caffe latte, en klassiker som "alle" har:-) Denne er og veldig fin, vi har malt huset i den fargen, det er det ikke så mange andre som har, men det er mange som har denne fargen i stua.
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 2. juli 2007 #12 Skrevet 2. juli 2007 Finnes en kjempefin lyyys gul som heter baby banana.. er sånn varm gulfarge, men veldig lys.. og så lukter den banan mens du maler Er kjempefin
Lykkeliten og jeg Skrevet 2. juli 2007 #13 Skrevet 2. juli 2007 Vi malte inne for ikke så lenge siden. Veggene ble malt i .. åh hva het den igjen. nesten som cafe latte farge, med eggehvite lister. det ble veldig fint syns jeg. lyst og fint, men samtidig litt farge på veggen. syns det fort kan bli litt kjedelig med helt hvite vegger.
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #14 Skrevet 2. juli 2007 her har vi akkurat pusset opp kjøkkenet, og der er veggene.... turkise! kjøkkenet er ikke stort og "nesten" åpen løsning inn i stua. joda, en fargeflekk blandt alt det hvite og nøytrale synes jeg bare er sprekt=) ellers har vi en beige farge på stua, men den skal males i løpet av sommeren i samme farge som hovedsoverommet, egge hvit!
Nusse_83 Skrevet 2. juli 2007 #15 Skrevet 2. juli 2007 vi har nettopp pusset opp (eller bygd om som mannen min sier, ble en stor operasjon.men ble knallfint) vi har malt med en farge som heter Latte.. den er veldig lys, nesten hvit og med en antydning til brun/grå tone i seg. Kjempefin! så har vi hvitt tak og "nesten" hvite lister og eikeparkett på gulvet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå