Gjest Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Må ut på shopping før mine starter i bhg neste mnd, og lurte litt på hva jeg skal kjøpe.. Utenom regntøy og yttertøy, så lurte jeg på å kjøpe 3-4 treningsdresser til dem, som de kan bruke i bhg. Kjøper et par "vanlige" bukser og gensre også da, slik at de ikke kun går med trenigsdrakter hver dag... Men er det "kjiipt" å bruke treningsdresser nesten hver dag i bhg? Tenker det må være behagelig å gå med da, til all salgs lek og bøy og tøy...og så blir det jo også litt billigere.. Hvilke klær bruker barna deres i bhg?
Monajenten Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Jenten min bruker veldig mye joggedrakter, og hun elsker det. Men jeg kjøper jo fine drakter, er kjempemasse fint på f.eks. H&M og Cubus.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Min går stort sett i vanlige klær.. men han har sånne myke adidas og nike "joggedresser" som ligger i bhg. til skift. Vet ihvertfall med meg selv om jeg har vært ute i kaldt og vått vær og blitt klissbløt så er det deilig å bare hoppe inn i en joggedress.
Monajenten Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Litt kjapp der. Skulle også skrive at hun ser alltid velstelt og fin ut, selv om hun ikke går med kjole liksom.
Honningmelon Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Barn setter stort sett mer pris på at klærne er behagelige og gode å gå i. Jeg har aldri tenkt på at det er "kjipt" at gutten min går mye i joggedress i bhg :-)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Veldig sjelden. Hun går med "vanlige" bukser, kjoler eller skjørt. Har 2 joggedresser totalt tror jeg. Og den ene er til skift i bhg, men blir nesten ikke brukt. Hun har ikke problemer med å leke pga klærne da :-)
suseduse Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 jeg har alltid hatt minst en joggedress i den str han bruker... mye mere behagelig å dasse i... men har fine bukser og sånt og da!
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Har vel en velurdress han bruker iblandt, og en joggedress som ligger som ekstra skift i barnehagen, ellers er det lite joggedress her. Men har aldri tenkt det er kjipt med joggedress! Min har vel vanlige klær, bruker ikke de klærna jeg er "redd for" der da, da han har ødelagt et par plagg med tomatsaus og maling:)
olebrum78 Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 Her elsker vi joggedress... Ok med en vanlig bukse innemellom, men jeg liker ikke se unger leke i stiv dongeri.....
mammat2goll Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 Sjelden att gutten min går i noe annet enn joggedress i barnehagen. Er jo ikke så behaglig å ha på seg dongribukse under regntøy og dresser. Og mye mer behaglig å leke med joggebukse.
haater husarbeid Skrevet 2. juli 2007 #11 Skrevet 2. juli 2007 Min sønn har begynt å bli bevisst på hva han kler på seg og han bruker ikke å velge treningsdrakter. Han elsker armybuksa si den karen Minsten som skal starte i bhg nå i august, kommer til å være mye i joggeklær for å klare å bevege seg (går ikke ennå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå