Unni med 2 under 2 Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Hei. Snart skal jeg føde mitt første barn (gutt) og ønsker i den sammenhengen å kjøpe en del baby utstyr. Ønsker ikke å kjøpe utstyr som er veldig gammelt, ødelagt, flekkete, lukter røyk eller mangler viktige deler. Bra om du ikke bor å veldig langt unna Fredrikstad. Her er en liste over det jeg ønsker å kjøpe: - Mores Basket, sovekurv, beige. - Ammepute, beige/guttefarve. - Teutonia Vinterpose, blå/svart. - Baby Bjørn Bæresele, mørkblå/svart. - Baby Bjørn pose/teppe til bæresele, mørkblå/svart. - Treningsmatte, ca. 180x80 cm. tykk. blå/svart. - Songenic Bleiebøtte - Poser til Songenic Bleiebøtte 0-6 mdr. Rosa pakke. uåpnet. - Badehåndklær med hette, Guttefarve/mønster. - Stokke Tripp Trapp stol trefarget med bøyle - Hopsa, "Reflex" blå/svart. - Bumbo Babysitter, - Felix lekegrind i tre, 1x1 meter. - Krabbeteppe til Felix Lekegrind, 1x1 meter. - Ammestol med fotstøtte, gynge, - Avent VIA Brystpumpe & Beholdere. - Vinterdress til gutt, blå/svart, baby str. - Babysense || - Trappegrind i tre. - Vippestol - Ullsokker - Sokker - Pynteklær - Dyne til seng Kontakt meg dersom du har noe av disse produktene, og du ønsker å selge dem til meg. ( PS: Jeg har også en Philips Baby monitor SKM7488nc, den er helt ny, ubrukt og fortsatt i esken. Koster ca 1500 kr i butikken. Denne ønsker jeg å selge. ) Kontakt: Unni Selnes [email protected] 1639 Gamle Fredrikstad
mayaya Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 jeg har en helt ubrukt ammepute du kunne fått kjøpt.. men jeg vet ikke prisen på disse. er den typen de selger på barnas hus
Mammaen til Nemi Charisma Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Jeg har en Baby Bjørn Bæresele, mørkblå Kjæresten til broren min bor også i fredrikstad så frakt er ikke noe problem dersom du er interessert. Selv bor jeg i Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå