Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Samboer og jeg har vært sammen i 21/2 år og venter første nå i juli. Han har ei tante (42 år)som er 18 år eldre har samboer, men ikke barn. Dette for hennes samboer ikke ønsker. Aldri vært på besøk hos de og de heller ikke hos oss. Andre stedet vi har kjøpt sammen. Tanta var vistnok veldig flink til å følg eopp når samboer var mindre, men når vi har vært sammen har ho ikke ringt en gang bare for å ringe eller invitere oss eller seg selv. Samboer har ringt noen ganger, men ikke kjempe interessert. Min sv. mor har først nevnt en gang at ho var veldig interressert i å følge opp vår baby, tanta nevnte for samboer at ho gjerne ville komme en dag. og i dag begynte sv. mor å mase om samboer hadde invitert ho, at ho gjerne ville følge om baby osv... Er jo koselig at mange syns det blir stas med baby i familien, men når det knapt har vært kontakt blir det litt falsk at det skal være masse besøk pga baby. Har jo pratet med henne når vi har møttes i familieting, men kjenner jo ikke dama. Og blir ekstra provosert når sv. mor maser. Merker at hormonene er ekstreme nå, men men... Ble veldig kronglete, men hva mener/syns dere?
OnlyMe Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Har det slik i vår familie også dessverre:( Men vi har avtalt oss i mellom på forhånd, at når babyn kommer, så er det kun de som alltid har vært der som får komme... De som ikke brydde seg før, ikke kom på besøk og ikke ringte, de trenger ikke begynne med det nå heller!!!! Blir litt hissig, men er fordi jeg kjenner meg så godt igjen, og det er så frustrerende! Hvorfor skal de komme å plage oss nå da? Og hva skjer når baby'n blir stor og uinterresant? Skal de bare forsvinne igjen da? Nei, de skal få grei beskjed om å holde seg unna!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Godt det ikke bare er meg som føler det sånn. Hadde ho vært litt mer interessert før så greit, men fra ingenting syns jeg som sagt det bare blir falskt. Har ikke stor familie i nærheten så synd. Ho valgte selv å bli sammen med sin samboer når ho visste han ikke vil ha barn!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå