Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

velkommen velkommen=)

Skrevet

Velkommen så mye:)

Skrevet

Heisann Madeleine:0)

Velkommen skal du være.

Jeg husker deg godt fra 1 trimester og har lurt på hvordan det har gått med deg....?

Så flott at du er kommet til 2 trimester, tiden går fort:0)

Selv er jeg blitt 13+2 uker og syntes at det er herlig å være her inne på 2 trimester.

Klem:0)

Skrevet

jeg hadde jo en blødning for 2 helger siden. varda hos legen tirsdagen etter og tok blodprøver, tok en nye fredagen for å sjekke om n"noe" hadde fallt. det var for å sjekke om jeg hadde hatt en abort. er over en uke siden og har ikke fått noe svar så puster lettere nå. men ska kanskje få en UL i løpet av uka. legen min vil ikke gjøre noe og er helt korka så jeg må mytte=| men jordmor skulle se hva hu kunne gjøre=D ska ringe hun snart.. men hvordan går det med deg da?

klem=)

Skrevet

Hei igjen Madeleine:0)

Ja vet alt om hvordan mange leger kan være....har nemlig hatt en sånn en lege selv jeg men har skiftet til en annen nå. Det ser jo ganske lyst ut for deg nå siden hcg hadde steget som jeg så i ett annet innlegg.

Men uansett så er det godt for å få en 100 % bekreftelse på at alt er bra:0)

Når det gjelder meg så må jeg innrømme at jeg har jeg vært elendig til nå...mye verre enn de andre svangerskapene. Nå går jeg og bare venter på at det skal bli bedre iom at jeg trossalt er kommet over den 12 ukers perioden.

Skal krysse fingre og tær for at det skal gå bra med deg. Håper jordmoren din kan finne ut noe mer og ikke minst at du får ultralyd....:0)

Det kan ikke være godt å ikke vite helt sikkert men jeg har en god feeling siden hcg hadde steget såpass mye sist gang.

Er dette ditt første barn forresten?

God klem sender jeg til deg....KLEMZZZ:0)

Skrevet

ja er bare 17 så er første ja=P men magen er litt veldi stor synes jeg da. har bilder på siden min. har gått ned fra 60,8 kg til 58,1. men magen er stor.. buksene er trange rundt magen men henger ellers=( litt dumt. er ca 176 - 177 cm tror jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...