prekæs Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Damer. Står dere og tisser? Og hvorfor det? Hadde alle satt seg ned, og da mener jeg skikkelig på lårene, hadde ingen doseter blitt grisa ned. Tenk på det. hilsen hyppig bruker av offentlig toalett de siste dagene.
Cat.68 Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 "Grøss" Det der minnet meg om hvorfor jeg har "angst" for offentlige do.!!!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 æsjjjj.. kvinnfolk!!!!!!! Takk skal du faen meg ha... sexvegring nok ett par måneder bare pga dette innlegget:-)
prekæs Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2007 Har sett noen fantastiske seter i ferien. noen sirkulerer og sprayes med rensemiddel. Andre bemannede med håndvask etter bruk(doen altså). Og hull i gulvet på ubemannede i Frankrike. I sverige og Norge er de mest møkkete... faktisk.
Tally Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Urk, er du på festival? (fikk noen grusomme flashbacks fra diverse blå portable toaletter... uuuuæææhh)
prekæs Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2007 Ikke festival. Men skikkelig biltur. Dvs. hjemme nå.
Tally Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 Skjønte det når jeg leste ditt nest siste innlegg... Håper du har hatt en fin ferie ellers, da :-)
prekæs Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. juli 2007 Joa, har vært der. På tog, mellom Zagreb og Split. Med sauer. Tror det er fortrengt:)
prekæs Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. juli 2007 Helt flott, til tross for manglende sol.
Tally Skrevet 1. juli 2007 #11 Skrevet 1. juli 2007 Å jessus!! Det hadde jeg også fortrengt!! Har ikke vært der da, men huff og ......!! Fikk et lite anfall av gåsehud!! Men det er jo ikke alle plasser det er like ille, da - heldigvis!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. juli 2007 #12 Skrevet 2. juli 2007 Hvor mange fat med vin fikk du med?
prekæs Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 2. juli 2007 Tok kun med kvota. Kremt. Ellers var Loiredalen flott, med vinmarker til og med i rundkjøringene. Slottene lå tett som hagl, og for noen slott.... Som vanlig total mangel på nordmenn. Så en norsk bil etter Paris.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. juli 2007 #14 Skrevet 2. juli 2007 Så deilig! Det er jo grunn nok i massevis til å reise til Loiredalen. Pluss vinen da. Ja. Dit skal jeg, men det blir nok ikke på et par år..
M by M Skrevet 2. juli 2007 #15 Skrevet 2. juli 2007 *kremt* Jeg sitter ikke på et offentlig toalett nei. Jeg sitter på huk på en måte uten å være borti doen, men klarer å treffe for det da;-) Tar heller ikke på noe på slike doer. Får helt angst. Har flaske med desinfiseringsmiddel i bilen som jeg smører hendene mine med etterpå.
Lavendel*06*10* Skrevet 2. juli 2007 #17 Skrevet 2. juli 2007 Jeg var på Nordby kjøpesenter i går.. Der var det piss utover hele do ringen.. Helt utrolig.. Det ser jeg ofte på dassene på jobb å..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå