Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Damer. Står dere og tisser? Og hvorfor det? Hadde alle satt seg ned, og da mener jeg skikkelig på lårene, hadde ingen doseter blitt grisa ned. Tenk på det.

hilsen hyppig bruker av offentlig toalett de siste dagene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Grøss"

Det der minnet meg om hvorfor jeg har "angst" for offentlige do.!!!

Skrevet

æsjjjj.. kvinnfolk!!!!!!! Takk skal du faen meg ha... sexvegring nok ett par måneder bare pga dette innlegget:-)

Skrevet

Har sett noen fantastiske seter i ferien. noen sirkulerer og sprayes med rensemiddel. Andre bemannede med håndvask etter bruk(doen altså). Og hull i gulvet på ubemannede i Frankrike.:) I sverige og Norge er de mest møkkete... faktisk.

Skrevet

Urk, er du på festival?

(fikk noen grusomme flashbacks fra diverse blå portable toaletter... uuuuæææhh)

Skrevet

Ikke festival. Men skikkelig biltur. Dvs. hjemme nå.

Skrevet

Da har du ikke vært på balkan....

Skrevet

Skjønte det når jeg leste ditt nest siste innlegg...

Håper du har hatt en fin ferie ellers, da :-)

Skrevet

Joa, har vært der. På tog, mellom Zagreb og Split. Med sauer. Tror det er fortrengt:)

Skrevet

Helt flott, til tross for manglende sol.

Skrevet

Å jessus!! Det hadde jeg også fortrengt!! Har ikke vært der da, men huff og ......!!

Fikk et lite anfall av gåsehud!!

Men det er jo ikke alle plasser det er like ille, da - heldigvis!

Skrevet

Hvor mange fat med vin fikk du med?

Skrevet

Tok kun med kvota. Kremt. Ellers var Loiredalen flott, med vinmarker til og med i rundkjøringene. Slottene lå tett som hagl, og for noen slott.... Som vanlig total mangel på nordmenn. Så en norsk bil etter Paris.

Skrevet

Så deilig! Det er jo grunn nok i massevis til å reise til Loiredalen. Pluss vinen da. Ja. Dit skal jeg, men det blir nok ikke på et par år..

Skrevet

*kremt*

Jeg sitter ikke på et offentlig toalett nei. Jeg sitter på huk på en måte uten å være borti doen, men klarer å treffe for det da;-) Tar heller ikke på noe på slike doer. Får helt angst. Har flaske med desinfiseringsmiddel i bilen som jeg smører hendene mine med etterpå.

Skrevet

Hater offentlige toaleter! bakterier! gugg!!;)

Skrevet

Jeg var på Nordby kjøpesenter i går.. Der var det piss utover hele do ringen.. Helt utrolig.. Det ser jeg ofte på dassene på jobb å..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...