-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 skal vi se, 1,5 timer til melbu, 25min med fergen og 1,5 timer til leknes tror jeg det var=) så ca 3,5 - 4 timer ca=)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2007 sommerferie i år,med hund å barn:) vet du om noen billige overnattingsplasser der å?
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 hmm, har aldri overnatta på leknes men du kan jo prøve å søke litt på nettet, google f.eks så kommer det sikkert opp en del=) dersom du har hund er vel hotell litt upraktisk, men rorbuer og hytter ville vel passet bra=) kan legge ved en link her til noen overnattinger i lofoten=) http://www.lofoten-startside.no/overnatting.htm#vest
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 snek litt på profilen din, vi er like gammle jo=) bor selv på melbu, der du blir å ta ferge fra=) hvordan hundeklubb er det du holder på med? har selv ei rottweiler tispe som jeg tenkte å prøve å ta med meg på noe kurs i sommer=)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2007 jeg er leder i alta hundeklubb:) rottiser er jo såå fine:) driver med border collie,vi skal på lydighetskonk, i leknes den 4-5 aug:)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. juli 2007 hvis du er intressert i det anbefaler jeg sporkurs for deg å hunden:) rottisene er rå på det:)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 joda dem er nydelige, hadde en dobbermann tidligere men må si jeg er mere "fornøyd" med rottweiler pia vi har nå=) fikk henne omplassert til oss for snart en måned siden, var blitt vannsjøtet og mishandlet, men hun er alså så herlig at det kan ikke beskrives=) litt redd fremmedfolk og stoler ikke så fort på folk, men vi forventet ikke annet med hennes bakgrunn=) å så spennede, får håpe dere tar med dere noen premier hjem da=) greit å kombinere ferie og konkuranse da, 2 fluer i ett smekk liksom=)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 1. juli 2007 #9 Skrevet 1. juli 2007 sporkurs ja, det har jeg i grunnen aldri tenkt på men det kunne vært spennede å prøvd ut=) hun er ellers en klypper til å lukte seg fram og finne ting som er gjemt å sånnt så det kan hende det hadde passet henne bra=) prøver å sosialisere henne godt nå siden hun for det meste har vært innestengt i sine 18 måneder her på jorden, å hun er så gla i andre hunder at jeg ofte blir overrasket av henne=) leker like godt med tisper som hanhunder=) vet du om det er noen sporkurs eller andre kurser her rundt om kring? bor jo i vesterålen jeg da=)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. juli 2007 ja satser på det,er hardtrening for tiden,bikkja er ute av form. men må konk med ho nu,holder på med innstruktør utdanning å da må vi ha opprykk å klare 2 premie i kl2. med litt trening så blir hun nok bedre på fremmede mennesker å,men man må bare la henne møte de på sine vilkår,at de ikke presser seg på henne,har slitt med det samme på tispa mi,å hun har bare positive opplevelser med folk. omplasserings hunder bruker å bli bra hunder etterhvert,er jobb i starten,men de er noen herlige skapninger:)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 1. juli 2007 #11 Skrevet 1. juli 2007 høres spennede ut, må være fint å få seg en utdannelse til noe man virkelig intrisere seg for og brenner for=) ja hun har lært mye på den korte tiden vi har hatt henne, folk får ikke gå bort til henne, di må heller vente til hun kommer til dem og vil lukte på dem, å da går alt bare fint=) går dem bort til henne dersom hun står ute så blir hun usikker å begynner å morre å bjeffe, men sint er hun ikke, hun er bare redd, det har vi fått bevist mang en gang=) men hun blir bedre å bedre, å bortsett fra akurat det er hun "feil fri"=) er det ikke mye trening før slike konkuranser da? er vel litt som må være "innabors" før man stiller opp på slikt?=)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 1. juli 2007 ja er vannvittig mye trening før slikt,å masse hun må kunne,hun kan alt,men det er alltid annerledes i ringen å vi gjør veldig mye rart hehe:) skal bli godt å bli ferdig med utdannelsen,har hatt noe kurs å sånt til nå,å til høsten blir det ennå mer:) men duverden det er artig:)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 1. juli 2007 #13 Skrevet 1. juli 2007 heldigris, høres virkelig spennede ut=) bor du i harstad eller er det i alta du holder til? kansje man skulle ha tatt seg en tur til lofoten å sett på dere i august, høres jo artig ut=)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 2. juli 2007 vi holder til i alta,men tenkte å stoppe innom grottebadetpå turen,så lilla får badet litt:)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 2. juli 2007 #15 Skrevet 2. juli 2007 hehe, ja det er gøy for ungene å være der=) god tur iallefall, dere får sikkert en fin tur=)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #16 Skrevet 2. juli 2007 takker:) håper i alle fall været blir sånn nogenlude ok:) sneik på profiln din men der var jo ingenting hehe:) nårtid har du term?
Nurk i magen;) fikk 23.sept:) Skrevet 2. juli 2007 #17 Skrevet 2. juli 2007 Ååh, kult å se at her er flere fra Melbu=)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 2. juli 2007 #18 Skrevet 2. juli 2007 har termin i slutten av november=) være har vært super fint her til nå så vi får håpe det holder seg til dere skal på tur=)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #19 Skrevet 2. juli 2007 ja,fikk bare beskjed om å ta m regnklær:)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 2. juli 2007 #20 Skrevet 2. juli 2007 hahahahahaha=) ja det kan være greit i tillfelle=)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #21 Skrevet 2. juli 2007 ja,så jo for meg den stormen:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå