Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke så aktiv her ennå, men titter innom av og til. Det er da en del som har fått barn i år, bare interessant å høre..

Kan starte jeg..

Fikk en gutt i februar, tøff start på han, men har gått kjempefint etterpå. Tre jenter fra før. Bor i Trondheim :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg følger opp:

Fikk en gutt i mars, tøff start på han også - han ble tatt 2 mndr. før termin p.g.a. dårlig vekst/morkakesvikt - veide 1284 gram da han ble født. Var 5 uker på nyfødtavd. på Ullevål, har gått bra opp i vekt og veier nå rundt 4,5 kg, alt ser bra ut. Har ei jente fra før på snart 4 år (som også ble født prematur i uke 27 - 650 gram - helt frisk og fin i dag: ) Bor i Oslo: )

Skrevet

hei

er helt "ny" her inne. har en gutt født januar 2007. har 4 fire barn fra før.

denise

Skrevet

Hei

Jeg er også en av de som ikke har vært mest aktiv her inne - men henger her likevel fordi det er så hyggelig her :-)

Fikk en gutt 18 april og har en gutt fra før på 2,5 år.

Kommer opprinnelig fra Trodheim, men bor i Røyken Kommune.

Skrevet

og....

jeg fødte mitt første barn 11/6 - langvarig fødsel. Min lille krokodile fikk en infeksjon, så vi endte opp en uke på Rikshospitalet, men nå går det veldig bra.

Jeg bor i Bærum og er 37 år.

Skrevet

Hei! Jeg har også født i 2007! Har følelsen av at de fleste som skriver innlegg her er ferdig med babystadiet og tilbake i jobb. Men, kanskje da man har mest tid til å skrive, merker at jeg er mye mindre aktiv enn da jeg var gravid (en annen som styrer tiden min nå...).

Min lillegutt kom 30. april, så er litt over 2 måneder nå. Graviditet og fødsel gikk kjempebra, mye bedre enn forventet! Men, vi hadde en ganske tøff ferd for å få lillegutt (3 aborter tidligere og fikk masse medisiner i løpet av svangerskapet), men han var heldigvis verdt å vente på :-)

Tiden som mamma så langt synes jeg har vært veldig strevsom (de første ukene slet jeg virkelig), totalt annerledes enn jeg hadde forventet (vet egentlig ikke helt hva jeg gikk til). Men, det blir bedre og bedre for hver dag som går, og nå som vi kommer oss litt ut, bl.a. på treff med andre hyggelige mammaer her fra BIM og Din Baby, så er livet ikke så verst allikevel!

Skrevet

Jeg fikk lille vennen min i mars på ullevål, vi koser oss glugg ihjel om dagen, og jeg kjenner meg så lykkelig. Selv er jeg 35 år, fikk førstemann når jeg var 19 år.... og det har ikke blitt noen mellom, så aldersforskjellen er stor, og storebror er veldig stolt av den lille.

Skrevet

Hei,

ganske ny her jeg også, ikke så aktiv ennå, for jammen tar en liten baby tid. Snuppa mi ble født 2.juni, vi har ei jente på 20 fra før, så dette er virkelig en atpåklatt, en særdeles overraskende sådan. Vi koser oss veldig nå, selv i regnværet. Men vogna står og stanger i gangen, ikke mye brukt, nei. Bor i Vestfold, forresten.

Skrevet

Hei, fikk ei jente i begynnelsen av januar, etter laaaang tids prøving og en smule dansk hjelp, vårt første barn. Vi har nok vært av det heldige slaget og blitt velsignet med et barn som har svært godt sovehjerte. De første 4 ukene var vi stort sett oppe hele døgnet, men etter det har det bare vært kos.

Nå om dagen koser frøkna og jeg oss glugg i hjel hjemme, kan ikke forestille meg hvordan jeg skal klare å gå tilbake i jobb igjen i januar, men sånn er livet. Det er så morsomt om dagen, det skjer så mye og hun lærer nye ting hver dag nesten. Den første tanna kom nettopp og det merkes, jeg ammer jo fortsatt og det er rasende festlig å prøve ut denne nye, rare dingsen på puppen til mamma'n, som lager de underligste grimaser og lyder. Prøver å la være, men det er altså ikke så lett alltid.

Lite tid til PC'n, men titter da innom i ny og ne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...