Gå til innhold

Noen der ute med Touran ? Fornøyd ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe meg denne bilen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh heldig grisen! Det er drømme bilen til meg og sambo =)

Skrevet

Den sikler vi også på! En venninne av meg har den, de har to barn - og hun elsker den!

Skrevet

Hadde Touran før og synes den var alt for liten i baggasjerommet. Det er høyt og godt, men vogna kunne ikke settes rett inn, den måtte settes inn sideveis og da hadde vi fylt opp så godt som hele baggasjerom gulvet. Men til gjengjeld så har vi ikke hatt en bil hvor bilsetet til snuppa hts izi kid(kun bakover) har stått bedre i. Setene er rette, og da står også bilsetet mer slik det skal.

Har A6 nå, og baggasjerommet er bedre der, men da er det mindre coupe plass igjen. Og setet til snuppa heller mer forover pga helling i setet.

Skal ha Sharan nå istedet :-) Eller Ford Galaxy som er samme bilen.

Skrevet

Flott bil og masse plass...synes jeg...vi har 3 små under 4 år...vi får inn ALT...

Skrevet

Touran er en helt grei bil, men den er ikke stor! Som toseter er det jo grei og god bagasjeplass, men det er jo en fordel å få med seg ungene også... Og som 5-seter, så er bagasjeplassen liten! Vil du ha plass til det meste, så kjøp enten en Ford S-max (vi har det og er superfornøyd), en Ford Galaxy eller en VW Sharan.

Skrevet

Må legge til at jeg er alenemor, er bare meg og suppa, iallefall enn så lenge :)

Skrevet

Du får dra på en vw sjappe å prøvekjøre en =) Blir gjerne med! ;-)

Skrevet

Ok, hvis det er bare du og snuppa, så holder det nok, i alle fall så lenge dere f.eks. ikkje har stor hund. Når det er bare dere i bilen, så har du jo mulighet til å legge ned deler av bakseteryggene og få mere bagasjeplass også. :-)

Lykke til der ute i biljungelen!

Skrevet

vi er veldig fornøyd,men skal selge våres nå,kansje inntr.for dere.det er en sølvgrå 2006 modell,7 seter ,diesel,gått 27000km.som ny med masse ekstra utstyr og ski boks.kan selges til god pris

Skrevet

Har et vennepar uten barn med den. De er fornøyde med utseende og sånn, men har problemer med giren tror jeg det er. Lurer på om det er en feil som mange av de bilene hadde. Mulig de har fikset det nå da, om du skal ha en helt ny.

Skrevet

HJELP!!!!!! Så ikke denne tråden før nå.

Gubben og jge har sittet på finn.no og durte rett unn her for å høre etter erfaringer.

Skummelt. Jeg skvatt, jeg!

Skrevet

se på overskrifta til og med

*skjelver*

Skrevet

Hva koster en slik da sinil??

Skrevet

Kan du spesifisere prisen litt mer?

*er int*

Skrevet

vi betalte 400000,- i juni i fjor,er diesel motor også,skinn intriør,automat.selges rå billig270000,-ble tilbudt 320000,-nå hos bilforhandler men vil selge privat da vi ikke har bestemt oss for ny bil...sikler på bmw x3

Skrevet

Det er veldig interresant. Hvor bor dere?

Skrevet

drøbak,tror det er en bra pris,for 7 seter,de er som regel vanskelig og få tak i brukt og er en del dyrere i pris enn 5 seter.

Skrevet

svigerfaren min syntes bilen va heilt super...drømmebiln hannes!!til dere som har den..er d tre punkt sele i midten??ett vennepar me tvillinger og ei jenta på tre som lure på kjøpe en sånn bil.me tvillingenene på hver side og den største i midten..

til dere som tenke på kjøpe ford galaxy eller w sharan..Ikkje kjøp dåkker sånn bil,kjempe goo plass og god og kjøre...MEN delan te biln e underdimensjonert i forhold te bil..så dem slites ut kjempefort!!så blir masse og repare etterhvert på disse bilan..Bare en advarsel..har hatt en ford galaxy...

Skrevet

Vi har Touran TDI (5 seter) til vår lille familie på tre )2 voksne og et barn) :o)

Vi er kjempefornøyd med bilen, har hatt den i snart 3 år, og har ingen planer om å bytte ennå. Eneste jeg angrer litt for er at vi tok manuelt gir.... Bagasjeplassen er stor nok til "normalt" formål. Setene bak er kjempefine å sitte i, og du kan regulere ryggen og skyve dem for og bakover.... Dessuten kan du ta ut 1, 2 eller alle 3 setene bak hvis du trenger plassen til last.

Bilen er kjempegod å kjøre.... Mye bil for penga :o)

Løp og kjøp....hehehe ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...