Gå til innhold

På dag 107 kom tanta...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper bare hun er vekke til torsdag for da skal jeg til gyn....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du pcos? Jeg har av og til sykluser på 90 dager osv...

Skrevet

Vet ikke. Men hvis det hadde vist på blodprøve, og har forstått det sånn at det gjør det, så har jeg det ikke for den var normal.

Skrevet

Ok, hmmm, bra du blir undersøkt da.

Skrevet

Ja det skal bli fint å finne ut hva som skjer med denne kroppen min. Vet det kan ta lang tid å bli gravid, men er frustrerende å ikke få mensen. Jeg har jo bare hatt en sjanse, hvis jeg har hatt el da, på den tiden andre har hatt nesten fire....

Skrevet

Fy f... Da hadde jeg blitt gal altså... Er bare på dag 31 men alt lei.. he he... elager meg på lang syklus jeg og... Men digg at den har kommet i allefall da! he he Får håpe spiren sitter snart hos deg da!!! Selvom syklusen din er waaaay out... Krysser fingrene for deg!!!

Skrevet

Jeg har laaaaange sykluser også og har ikke pcos, men jeg har 8 folykkelposer og det e mer enn normalt. Det vil si at jeg har masse egg men kroppen klarer ikke å bestemme seg for hvilke pose egget skal slippes fra. Kan være det er noe slik med deg og.

Ta en UL så ser de det med en gang!! Det man kan få er ett medikament som starter eggløsninen.

Skrevet

Ialle...., det må jeg si, da tror jeg at jeg hadde blitt småsprø. Får håpe de finner ut hva som feiler deg, for noe må det jo være. Og at det lett lar seg fikse! Lykke til i allefall. : )

Skrevet

Ville bare gi deg litt omtanke. Høres skrekkelig ut å gå så lenge å vente før TR dukker opp. Du har min fullstendige respekt. Da blir det din tur denne gangen.

Skrevet

Jeg har å hatt så lange sykluser. Veldig frustrerende!!

Vært hos gyn og det er ikke noe galt med meg (noen blir visst sånn av å slutte på p-piller) fikk pergo for å få igang eggløsning, det funker og det er deilig å ha samme sjangs som de fleste andre ;)

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...