Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Han var hjemme en tur i dag, og i går feiret vi 2-mnd-dag.. http://www.dinbaby.com/content/view/thumbnail/401108/offset/8 =)
Potetstappe Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Så skjønn han er! Hadde dere en fin feiring?
doffine Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Ja, han er virkelig et mirakel-))) han og storebror er nydelige...
77modell Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Så bra at det går bra med dere!!!! Har tenkt masse på dere. Kos dere videre ivertfall!! Har dere fått vite noe "mer" om noe kan gjøres å evt sånne ting? Lenge siden jeg var her ine så jeg er ikke oppdatert på noen ting.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 du har fått deg en kjempe fin gutt, ligner veldig på storebror=) på utseende kan man jo ikke se at noe feiler han, bortsett fra leppa, helt nydelig var han=) tror han kommer til å lure alle leger trill rundt å bli en stor og frisk gutt som har tenkt å leve livet helt ut=)
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. juli 2007 Hei igjen! Mikael fikk pakke av oss på 2-mnd-dagen, og han fikk sin egen vogn ned på kuvøsen.. Den ligger han i hele tiden nå. Hjerneskaden kan det jo ikke gjøres noe med, han vil i alle tilfelle være sterkt pleietrengende. Men han kan leve et langt og godt liv, og vil helt sikkert berike våre liv masse!! Det utføres symptom- og palliativ (lindrende) behandling. Brokket opereres, spalten opereres, han går på krampestillende medisiner (fenemal og stesolid), og evt andre ting som helt sikkert vil dukke opp etter hvert. Hovedsaken er at han skal ha det best mulig så lenge han bestemmer seg for å være her. Og når dagen kommer at han ikke orker mer, skal han få bestemme farten selv. Han er mye mer stabilisert nå, men fremdeles er hovedtanken at han ikke skal gå gjennom full gjenoppliving.. Men det er mulig vi må revurdere det etter hvert. Han viser seg å være en utrolig kjemper, og vi må gi han de sjansene vi kan! =)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 det er så godt å høre at dere holder motet oppe, kan tenke meg til at det ikke er like lett bestandig! mikael tar sikkert godt av å vite at mamman og pappan og så mange andre rundt seg er der for ham til en hver tid!=) har dere fått datoer for operasjonene? den ene skulle være på tirsdagen sant? lykke til iallefall, mikael har vært stærk til nå og han gir neppe opp med det første!=)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 Nydelige gutter, begge to!!! Er så utrolig bra å lese at Mikael har gjort alle spådommer til skamme, måtte han virkelig fortsette m d!!! Synes d er sterkt å lese d du skriver i innleggene dine, du er virkelig en sterk person lillegull!! Tror ikke mange hadde taklet en sånn situasjon like bra som dere! Både Mikael og storebror er heldige som har så flotte foreldre!!! Gratulerer så masse m 2mnd dag til lille Mikael
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 2. juli 2007 #11 Skrevet 2. juli 2007 som han har vokst! utrolig å se hvor godt han har kommet seg.han er jo aldeles nydelig :-D skal bli spennende å se hvordan gullet ditt utvikler seg. grattis med dagen til han, å håper det blir maaaaange nye måneder :-)
PintSizedDictator Skrevet 2. juli 2007 #12 Skrevet 2. juli 2007 2 mndr. allrede:O Tiden flyr og gutten din er fremdeles nydelig....det samme e storebroren:)
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 2. juli 2007 #13 Skrevet 2. juli 2007 Mikael er jo bare helt skjønn assa:):) Får bare helt vondt inni meg jeg....... uffh..... At livet skal være så urettferdig mot sånne små skjønne barn,,,,,......................Men men...... Masse masse LYKKE TIL ihverfalll lillegull og dine:0) Klemmer tessa og samboer
"husmor"med lille Nora Skrevet 2. juli 2007 #14 Skrevet 2. juli 2007 så søt:) kjempe søt;) ønsker dere all lykke;)
line_n & sara Skrevet 2. juli 2007 #15 Skrevet 2. juli 2007 så stor han har blitt! og han er jo heeelt nydelig!
evigoptimist Skrevet 3. juli 2007 #16 Skrevet 3. juli 2007 Han er helt nydelig lillegull!! Tusen takk for at du fortsatt holder oss oppdaterte=) Vi tenker på dere, vet du!! Vet dere noe om hvor stor hjerneskaden hans er? Håper på fortsatt gode nyheter om din lille mirakelgutt!! Ønsker dere alle en god sommer!
Miss RM Skrevet 3. juli 2007 #17 Skrevet 3. juli 2007 Jeg blir så glad for hver gang jeg kommer inn her og ser i innlegg fra deg at det går så bra! Tenkte ofte på dere og den utrolig nydelige gutten deres!!
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #18 Skrevet 3. juli 2007 så nydelig å skjønn å liten han er.. virkelig.. hvordan går det med dere??
xanadu -høygravid- (24/8-07) Skrevet 3. juli 2007 #19 Skrevet 3. juli 2007 Åååå, grattis med 2 mnd. Tiden flyr... Nyyyydelig gutt. Og ikke minst sterk. Lykke til, hold oss oppdatert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå